Praca.pl Praca
Specjalista ds sprzedazy i rozwoju biznesu

Praca Specjalista ds sprzedazy i rozwoju biznesu

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 6

  • Business Development Manager – Global Accounts (office furniture)​

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: pełnienie globalnej roli w zespole HQ Global Accounts Team, pracującym z największymi międzynarodowymi klientami na rynkach EMEA; rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz firmami partnerskimi naszych klientów; identyfikowanie i pozyskiwanie...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. rozwoju biznesu ze znajomością języka niemieckiego i angielskiego

    TTEC   Kraków, Quattro Business Park 03    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zadania: Pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami w sektorze małych i średnich firm. Doradztwo w zakresie produktów i usług technologicznych. Negocjowanie warunków umów i zamykanie sprzedaży. Analiza potrzeb klienta i dobór odpowiednich rozwiązań. Aktywne monitorowanie rynku i...
  •  
  • SMT Solutions Sebastian Solecki
    specjalista mid / junior / senior  kontrakt B2B   5 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów (małe, średnie, duże przedsiębiorstwa) Dobór produktów z zakresu ubezpieczeń grupowych i abonamentów medycznych do potrzeb i możliwości klientów z sektora klienta biznesowego - oparcie o portfolio Allianz Polska; Przygotowywanie i prezentacja...
  • Business Development Manager

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Globalna obsługa największych międzynarodowych klientów na rynkach EMEA. Rozwój i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i ich partnerami. Aktywne generowanie szans sprzedażowych (leadów) poprzez kontakt z działami zakupów, architektami i PM-ami. Promowanie rozwiązań firmy poprzez...