Praca.pl Praca
specjalista ds sprzedazy online i marketingu

Praca specjalista ds sprzedazy online i marketingu

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Online

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania na Stanowisku Kompleksowe zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta na platformach marketplace. Aktywne kreowanie strategii promocyjnych, w tym analiza kalendarzy platform. Optymalizacja kart produktowych pod kątem jakości, treści i widoczności (SEO). Monitorowanie działań...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu E-commerce

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie i Rozwój Sprzedaży Online: Prowadzenie i optymalizacja sprzedaży na kluczowych platformach e-commerce (Allegro, IdoSell, Ceneo) oraz w sklepie internetowym. Optymalizacja Kampanii Reklamowych: Codzienna obsługa i rozwój działań płatnych (Google Ads, Facebook Ads, Remarketing) w...
  •  
  • Specjalista ds. Sprzedaży Online i Marketingu

    4 HOEM sp. z o.o.   Koszalin, ul. Bohaterów Warszawy 32A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Prowadzenie i rozwój sprzedaży online na platformach: Allegro, IdoSell, Ceneo, sklep internetowy. Obsługa i optymalizacja kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, remarketing). Tworzenie i publikacja ofert produktowych – opisy, zdjęcia, parametry, słowa kluczowe. Analiza danych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sprzedaży Online

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Lęborska 3b    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje Kluczowe Zadania Pełna odpowiedzialność za wyniki kanału e-commerce (budżet, KPI, raportowanie, strategia). Planowanie, wdrażanie i analiza efektywności kampanii sprzedażowych na platformach e-commerce (w tym współpraca z zespołem PPC). Inicjowanie i prowadzenie kreatywnych kampanii...