Praca.pl Praca
specjalista ds sprzedazy online

Praca specjalista ds sprzedazy online

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Manager Sprzedaży – branża kosmetyczna

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kogo szukamy? Osoby z minimum kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży B2B w branży kosmetycznej (warunek konieczny) Ze znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny – komunikacja z partnerami zagranicznymi) Osoby komunikatywnej, samodzielnej, kreatywnej i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sprzedaży Online

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Lęborska 3b    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje Kluczowe Zadania Pełna odpowiedzialność za wyniki kanału e-commerce (budżet, KPI, raportowanie, strategia). Planowanie, wdrażanie i analiza efektywności kampanii sprzedażowych na platformach e-commerce (w tym współpraca z zespołem PPC). Inicjowanie i prowadzenie kreatywnych kampanii...
  •  
  • Specjalista ds. sprzedaży kosmetyków B2B

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  aplikuj bez CV
    3 dni
    rozwijanie sprzedaży w segmencie B2B dla marek kosmetycznych, utrzymywanie kontaktu z partnerami handlowymi w Polsce i za granicą, budowanie relacji z sieciami drogeryjnymi, aptecznymi oraz partnerami e-commerce, aktywny udział w tworzeniu i realizacji strategii sprzedażowej, analiza rynku oraz...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Online (j. duński)

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Odbieranie zgłoszeń od klientów w języku duńskim za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji; Wsparcie techniczne dla użytkowników platform streamingowych; Wyjaśnianie kwestii związanych z umowami i rozliczeniami; Pomoc dla klientów B2C i B2B w ramach pierwszej linii kontaktu;