Praca.pl Praca
specjalista ds sprzedazy uslug tsl

Praca specjalista ds sprzedazy uslug tsl

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Specjalistka / Specjalista ds. Sprzedaży – Usługi Transportowe (TSL)

    MTI Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na rynku polskim i europejskim, sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych w oparciu o strategię firmy, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert, rozwijanie długofalowych relacji z klientami,...
  • Menedżer / Menadżerka ds. Rozwoju Sprzedaży w Branży TSL

    Elsen Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Identyfikowanie potencjalnych kontrahentów i nawiązywanie relacji handlowych. Ustalanie warunków współpracy oraz przygotowywanie umów z klientami. Realizacja strategii sprzedażowej obejmującej cele miesięczne i kwartalne. Udział w targach, spotkaniach branżowych i...
  •  
  • Menedżer / Menadżerka Sprzedaży Usług Transportowych

    Elsen Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Aktywne docieranie do nowych klientów i rozwijanie portfolio współpracy w sektorze usług przewozowych. Prowadzenie rozmów handlowych oraz finalizowanie umów biznesowych. Planowanie i realizacja założonych celów sprzedażowych oraz kontrola ich wykonania. Reprezentowanie...
  • Sales Manager

    Elsen Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów w środowisku; negocjacje warunków handlowych i podpisywanie umów; realizacja celów, nadzór nad ich wykonaniem; udział w targach, konferencjach etc.; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, działań konkurencji i...