Praca.pl Praca
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta lubuskie

Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta lubuskie

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Specjalista ds. obsługi klienta - branża energetyczna

    Unique People sp. z o.o.   Zielona Góra    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa   27,70 zł brutto/godz.
    1 dni
    Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  •  
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

    T-Mobile Polska S.A.   lubuskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
  • Pielęgniarka / Pielęgniarz - Konsultant ds. obsługi klienta

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Identyfikacja potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej dla pacjentów z cukrzycą; Przyjmowanie i rozpatrywanie bardziej zaawansowanych przypadków medycznych na drugim poziomie eskalacji; Skuteczna obsługa zapytań klientów, zarówno...