Główne zadania: prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych tj.: szacowanie wartości, przygotowanie Opisów Przedmiotu Zamówienia oraz Istotnych Postanowień Umowy na dostawy i usługi; analizowanie rynku towarów i usług pod kątem dynamiki zmiany cen ich zakupu; sporządzanie...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Propozycja zakresu czynności: Koordynacja i bieżąca obsługa umowy na świadczenie usług teleinformatycznych, Koordynacja realizacji umów i spraw z zakresu teleinformatyki , w tym obsługa formalna umów w aktualnie obowiązujących w Spółce systemach informatycznych, Udział w negocjacjach...
Główne zadania: prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych tj.: szacowanie wartości, przygotowanie Opisów Przedmiotu Zamówienia oraz Istotnych Postanowień Umowy na dostawy i usługi; analizowanie rynku towarów i usług pod kątem dynamiki zmiany cen ich zakupu; sporządzanie...
Zadania: Kompleksowa obsługa oraz aktywna współpraca z klientami firmy. Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z aktualnymi klientami. Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych głownie na terenie Europy. Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów eksportowych do systemu...
Praca.plWarszawa
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
14 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów i rozbudowywanie relacji. Wyszukiwanie nowych partnerów w Europie. Przetwarzanie zamówień eksportowych. Zarządzanie wysyłką produktów. Obsługa transakcji i dokumentacji. Współpraca z logistyką. Promowanie firmy na targach.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Włochy
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 godz.
doświadczenie w obrocie produktami drobnicowych; umiejętności pracy w zespole; dobra znajomość pakietu MS Office, świetna Excela; osoba solidna, dokładna i punktualna; umiejętność samodzielnego analitycznego myślenia; podstawowa znajomość języka angielskiego;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
Twój zakres obowiązków: wsparcie kupca i działu zakupów w codziennej pracy; tworzenie baz danych dostawców; koordynowanie zgodności danych logistycznych; aktualizowanie danych towarowych w systemie; współpraca z działami w firmie Greenbasket; tworzenie zapytań ofertowych;
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Pozyskiwanie dostawców, rozwój sieci partnerskiej. Przeprowadzenie negocjacji z przedstawicielami firm różnego poziomu. Rejestrowanie dostawców w systemie i koordynowanie warunków współpracy.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...
Twoje zadania: analiza i planowanie promocji, analiza rynku (badanie konkurencji bezpośredniej), raportowanie sprzedaży i stoku oraz innych, planowanie i estymacja produktów, przygotowywanie wysyłek towarowych, przygotowanie i planowanie ekspozycji towaru w sklepach, budowa planogramów -...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
About the department: The Procurement Performance Management (PPM) team aims to introduce and maintain key metrics in procurement area to maximize value, efficiency, and cost management throughout the procurement cycle. PPM fulfill management reporting requirements and supports Global Procurement...
specjalista senior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: import surowców oraz materiałów do produkcji; monitorowanie zapotrzebowania na wymagane surowce i produkty; pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia; koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw; bieżąca współpraca z dostawcami, magazynami oraz innymi działami w firmie;