specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres czynności: Dekretacja operacji z wyciągów bankowych w walucie polskiej i obcej oraz raportów kasowych; Księgowanie dokumentów zakupu towarów i usług w tym od dostawców zagranicznych (WNT, import) Księgowanie dokumentów sprzedaży zagranicznej (WDT, eksport) oraz krajowej; Nadzór...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Real and Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; Wsparcie przy ewidencji środków trwałych; Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości; Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów; Wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów (głównie walutowych) rozliczanie wydatków pracowniczych, w tym delegacji; rozliczanie kart służbowych; kontrola dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym; przygotowywanie płatności w systemie SDD; księgowanie wyciągów...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów w systemie ERP kontrola rachunkowa i merytoryczna dokumentów księgowych, wyjaśnianie niezgodności archiwizacja dokumentów współpraca z innymi działami w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów księgowych wsparcie działu księgowego
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków bieżące wystawianie oraz księgowanie faktur sprzedażowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie SAP Business One, współpraca z audytorami, prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, rozliczenie zaliczek pracowników wraz z prowadzeniem...