Trakcja S.A.Sprawdzona firmaŻyrardów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zadania Zarządzanie dokumentacją: Nadzorowanie i aktualizowanie dokumentacji kontraktowej w trakcie realizacji projektu. Monitorowanie i raportowanie: Śledzenie postępu prac i sporządzanie raportów zapewniających zgodność z warunkami umowy. Analiza roszczeń: Przygotowywanie analiz,...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Udział w przygotowaniu i obsłudze procesów zakupowych dla projektów inwestycyjnych; Analiza ofert handlowych oraz przygotowywanie porównań kosztowych; Współpraca z zespołami technicznymi przy wyborze rozwiązań i wykonawców; Przygotowywanie dokumentów umownych i nadzór nad ich obiegiem;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaŻyrardów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska Nadzór nad dokumentacją kontraktową oraz jej aktualizacja w trakcie realizacji projektu. Monitorowanie postępu projektu i raportowanie zgodności z zapisami kontraktowymi. Analiza roszczeń oraz przygotowywanie odpowiedzi i stanowisk kontraktowych. Współpraca z kierownictwem...
Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
Gemini Polska Sp. z o.o.Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411, Centrum Biznesowe Alchemia
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Twoje zadania: wykonywanie czynności administracyjno-biurowych - obsługa obiegu dokumentów działu w tym rejestracja i archiwizacja, skanowanie, drukowanie, prowadzenie rejestru dokumentów oraz przygotowywanie zestawień i raportów dla potrzeb działu; współpraca wewnętrzna - bieżąca...