Asystentka ds. administracyjnych
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Asystentka ds. administracyjnych

Poznaj stanowisko:
Asystent/ka ds. Administracji

Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...


czytaj więcej: Asystent/ka ds. Administracji

Praca Asystent/ka ds. Administracji

Asystentka ds. administracyjnych - Ogłoszenie archiwalne

Praca Medicover sp. z o.o. / Administracja biurowa / Medycyna / Opieka zdrowotna / mazowieckie / Warszawa - Wilanów

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Asystent Administracyjny SPB SERVICES POLSKA Sp. z o.o. mazowieckie

Asystent/ka Biura Hays Poland mazowieckie

Asystent/ka CBRE sp. z o.o. mazowieckie

Młodszy/a Asystent/ka Administracyjny/a FRESENIUS KABI POLSKA Sp. z o.o. mazowieckie

Asystent/ka Biura Polskie Towarzystwo Pożyczkowe Sp. z o.o. mazowieckie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

Jesteśmy liderem na rynku prywatnej opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Celem naszego istnienia jest pomaganie ludziom w osiągnięciu i utrzymaniu dobrego stanu zdrowia. Jakość świadczonych usług oraz satysfakcja naszych Klientów sprawiają, że jesteśmy utożsamiani z kompleksową opieką medyczną na najwyższym poziomie. Nieprzerwanie inwestujemy w nowoczesne technologie, dzięki którym nasi klienci mają dostęp do najnowszych metod leczenia. Obecnie prowadzimy działalność w 14 krajach i opiekujemy się ponad 500 tys. klientów.

 

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:



Asystentka ds. administracyjnych

Nr Ref.: AASZ/2015/11
Miejsce pracy: Warszawa - Wilanów



Poszukujemy osoby, która posiada:
  • Biegłą znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Wykształcenie wyższe
  • 1-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość środowiska MS Office (Excel, Power Point) w stopniu dobrym
  • Bardzo dobrą organizację pracy
  • Inicjatywę i umiejętność samodzielnego realizowania zadań
  • Umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji zawodowych
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Bieżące wsparcie Dyrektorów w codziennych obowiązkach administracyjnych
  • Zarządzanie kalendarzami Organizowanie spotkań oraz ich obsługa
  • Rozliczanie podróży i wydatków służbowych
  • Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów
  • Przygotowywanie prezentacji, zestawień, raportów, notatek ze spotkań biznesowych oraz dokumentów
Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:
  • Możliwość rozwoju poprzez zdobycie unikalnych umiejętności i doświadczeń
  • Umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji  Opiekę medyczną Kartę multisport oraz pakiet kinowy

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)