Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale dw. z Przestępczością Gospodarczą

Specjalista w Wydziale dw. z Przestępczością Gospodarczą

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3186 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171838
  • Data ukazania się ogłoszenia: 01 sierpnia 2015 r.

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

  • Komendant Stołeczny Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw przetwarzania materiałów niejawnych
  • w Wydziale dw. z Przestępczością Gospodarczą

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie i wysyłanie materiałów niejawnych oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dla tych dokumentów,
  • sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych,
  • monitorowanie sposobu postępowania z materiałami niejawnymi,
  • powiadamianie adresata o otrzymaniu dokumentu niejawnego oraz udostępnianie lub przekazywanie za pokwitowaniem odbioru dokumentów niejawnych dla uprawnionych i upoważnionych pracowników wydziału,
  • rozliczanie policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do służby/pracy poza Policją,
  • rozliczanie pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych oraz sporządzanie wykazów dokumentów pobranych przez poszczególnych policjantów i pracowników,
  • odnotowywanie zmian, zniesienia klauzuli tajności lub przedłużenia, skrócenia okresu ochrony materiałów niejawnych,
  • gromadzenie przepisów niejawnych oraz prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
    - budynek bez podjazdów/wind dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
    - drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery wejścia na parter budynku - schody.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych (w zakresie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych) oraz aktów wykonawczych,
    • znajomość pracy kancelaryjno-biurowej,
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
    • dobra organizacja pracy własnej,
    • odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność, dokładność.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe,
  • przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty