- Ogłoszenie nr: 180196
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 kwietnia 2016 r.
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw realizacji zadań w zakresie II osi PO PC
- w Wydziale Strategii i Analiz Departamentu Koordynacji Funduszy Europejskich
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współudział w określaniu założeń kierunków oraz celów strategicznych i modelu interwencji, w tym przygotowywanie stanowisk w zakresie ew. zmian Programu, zmian Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych, katalogu wydatków kwalifikowalnych oraz przygotowywanie stanowisk w zakresie harmonogramu naborów, założeń konkursów, kryteriów oceny i dokumentacji konkursowej;
- udzielanie wnioskodawcom i beneficjentom wsparcia merytorycznego dotyczącego praktycznych aspektów realizacji projektów w ramach II osi PO PC, w tym w ramach prowadzonej inicjatywy help desk. Współpraca z przedstawicielami instytucji odpowiedzialnych za realizację PO PC oraz beneficjentów, a także udział w roboczych spotkaniach międzyresortowych, konferencjach i seminariach;
- współpraca w zakresie świadczenia pomocy prawnej dla wnioskodawców i beneficjentów oraz w sprawowaniu merytorycznego nadzoru nad funkcjonowaniem prowadzonej przez wykonawców zewnętrznych asysty prawnej i technicznej;
- współpraca w opracowywaniu opinii i stanowisk na potrzeby Ministra Cyfryzacji jako przewodniczącej Komitetu Rady Ministrów do Spraw Cyfryzacji. Uczestnictwo w inicjatywach związanych z wykonywaniem kompetencji Ministra Cyfryzacji, w szczególności w rządowych programach rozwoju cyfrowego państwa usługowego oraz rozwoju cyfrowej gospodarki;
- prowadzenie monitoringu realizacji projektów oraz analizy realizacji projektów, w szczególności w odniesieniu do II osi PO PC w oparciu o Lokalny System Informatyczny, a także współpraca w zakresie opracowywania założeń rozwoju, utrzymania i wykorzystania Lokalnego Systemu Informatycznego;
- udział w przygotowywaniu stanowisk na Komitet Monitorujący PO PC;
- uczestniczenie w przygotowaniu prac Zespołu ds. koordynacji działań w obszarze e-administracji, udostępniania informacji sektora publicznego oraz rozwoju kompetencji cyfrowych w ramach II osi PO PC;
- wykonywanie zadań związanych z aktywnym i efektywnym nadzorem Ministra Cyfryzacji nad CPPC w sposób uwzględniający założenia Polityki Nadzorczej MC, w szczególności w oparciu o prowadzenie kompleksowej analizy funkcjonowania ww. jednostki oraz zlecanie lub prowadzenie kontroli w niezbędnym zakresie, a także analizę wyników kontroli zewnętrznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
Zagrożenie korupcją;
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w tym 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze zarządzania lub pośredniczenia w zarządzaniu Programem Operacyjnym współfinansowanym z funduszy europejskich
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa europejskiego i krajowego w obszarze funduszy europejskich i Funduszu Spójności, w szczególności rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. oraz ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020;
- znajomość wytycznych i procedur dotyczących realizacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa oraz podziału zadań pomiędzy Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Cyfryzacji i Centrum Projektów Polska Cyfrowa;
- znajomość zasad prowadzenia kontroli w administracji rządowej, standardów kontroli, metodologii oraz metod prowadzenia kontroli;
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o Radzie Ministrów;
- znajomość zasad prowadzenia kontroli systemowej;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- zdolność analizy i syntezy informacji.
- wyższe prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie funduszy europejskich lub audytu;
- doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku pracy lub w zakresie zarządzania zespołem;
- doświadczenie zawodowe w sporządzaniu procedur, planów, sprawozdań, protokołów/informacji/zleceń z kontroli, prowadzeniu monitoringu projektów lub Programu;
- szczegółowa znajomość zasad planowania i organizowania naborów, w tym sporządzania dokumentacji konkursowej oraz oceny wniosków o dofinansowanie i podpisywania umów o dofinansowanie, a także całego cyklu życia projektu.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów