- Ogłoszenie nr: 170432
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 czerwca 2015 r.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
- Dyrektor Generalny Służby Zagranicznej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- podreferendarz
- do spraw obsługi sekretariatu Dyrektora Generalnego Służby Zagranicznej
- w Biurze Dyrektora Generalnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Rejestrowanie korespondencji, przekazywanie jej Dyrektorowi Generalnemu SZ oraz właściwym komórkom organizacyjnym ministerstwa lub adresatom zewnętrznym, a także nadzorowanie obiegu i terminowości przekazywanej korespondencji.
- Współprowadzenie/prowadzenie kalendarza wyjazdów, spotkań oraz wykazu spraw terminowych, współdziałanie w koordynacji przygotowywania materiałów w celu zapewnienia właściwej obsługi Dyrektora Generalnego SZ.
- Realizowanie połączeń telefonicznych, kierowanie interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa lub innych jednostek organizacyjnych, gromadzenie niezbędnych dla kontaktów Dyrektora Generalnego SZ informacji o osobach, urzędach, instytucjach i organizacjach.
- Prowadzenie terminarza załatwianej korespondencji, sporządzanie pism, sporządzanie kopii materiałów, wysyłanie faksów lub poczty elektronicznej, skanowanie.
- Obsługa dokumentów niejawnych na zasadach określonych w przepisach wewnętrznych dotyczących obiegu informacji niejawnych.
- Dbanie o zapewnienie recepcji podczas spotkań w gabinecie/saloniku, zgłaszanie gości.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
1. Nietypowe godziny pracy.
2. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
- Znajomość struktury i zasad funkcjonowania administracji rządowej.
- Umiejętność: dobrej organizacji pracy własnej, hierarchizowania prac, argumentowania, współpracy/obsługi klienta.
- Sumienność, dokładność, terminowość.
- Wysoka kultura osobista.
- Dyspozycyjność.
- Przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu (kurs sekretarki-asystentki).
- Powyżej 1 roku doświadczenia na stanowisku sekretarki/asystentki.
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Podstawowa wiedza dot. zakresu działania Biura Dyrektora Generalnego MSZ.
- Umiejętność: pracy pod presją czasu, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania konfliktów.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów