Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Biurze Ministra w Wydziale Prasowym

Specjalista w Biurze Ministra w Wydziale Prasowym

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3322 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 167880
  • Data ukazania się ogłoszenia: 11 marca 2015 r.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Biurze Ministra w Wydziale Prasowym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warszawa ul. Wspólna 2/4

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizacja konferencji prasowych, briefingów i innych spotkań z udziałem mediów,
  • zbieranie, przetwarzanie i upowszechnianie informacji o bieżących pracach kierownictwa i komórek organizacyjnych ministerstwa – przygotowywanie informacji prasowych i różnych form publicystycznych (np. artykuł, wywiad),
  • przygotowywanie projektów pisemnych wypowiedzi dla ministra i wiceministrów (wydawnictwa okazjonalne, wywiady, odpowiedzi na pytania, itp.),
  • obsługa kontaktów przedstawicieli MIiR z mediami (przygotowanie materiałów pomocniczych dla kierownictwa na potrzeby wystąpień medialnych),
  • współpraca ze służbami prasowymi ministerstw, urzędów centralnych, samorządowych oraz organizacji współpracujących z ministerstwem,
  • uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach i seminariach (krajowych i zagranicznych) tematycznie związanych z pracami resortu oraz sporządzanie sprawozdań i informacji prasowych z tych spotkań,
  • przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych resortu,
  • monitoring mediów i przygotowywanie bieżących przeglądów prasy.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – wyjazdy służbowe, np. konferencje prasowe przedstawicieli MIiR w regionach,
    – wystąpienia publiczne, np. prowadzenie konferencji prasowych,
    – obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
    – wysiłek fizyczny, np. montaż i demontaż ścianki prasowej i innych elementów scenografii konferencji prasowych, przenoszenie materiałów prasowych, publikacji MIiR, itp.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
    – winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
    – sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
    – ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    Inne
    – praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych: faks, ksero, skaner, – praca w pokoju wieloosobowym, – brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość prawa prasowego oraz przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej,
    • wiedza z zakresu komunikacji społecznej i public relations,
    • znajomość zagadnień dotyczących funduszy UE i polityki regionalnej,
    • orientacja w zakresie działów administracji rządowej: transport, budownictwo, lokalne planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, mieszkalnictwo, gospodarka morska,
    • znajomość języka angielskiego, poziom co najmniej B1,
    • rzetelność i terminowość,
    • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
    • samodzielność i inicjatywa,
    • skuteczna komunikacja, w szczególności umiejętność redagowania tekstów,
    • umiejętności analityczne,
    • umiejętność współpracy,
    • zorientowanie na osiąganie celów.
wymagania dodatkowe
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty