Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Główny specjalista w Wydziale Utrzymania i Rozwoju Ewidencji Departamentu Ewidencji Państwowych

Główny specjalista w Wydziale Utrzymania i Rozwoju Ewidencji Departamentu Ewidencji Państwowych

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3225 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 170791
  • Data ukazania się ogłoszenia: 30 czerwca 2015 r.

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw nadzoru nad funkcjonowaniem i rozwojem systemów gromadzących dane o dokumentach podróży
  • w Wydziale Utrzymania i Rozwoju Ewidencji Departamentu Ewidencji Państwowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
    Departament Porządku Publicznego
    ul. S. Batorego 5,
    02-591 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
    Departament Ewidencji Państwowych
    ul. Pawińskiego 17/21,
    02-106 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzorowanie Paszportowego Systemu Informacyjnego (PSI), a w szczególności Paszportowego Systemu Obsługi Obywatela (PS2O) we wszystkich organach paszportowych na terenie kraju i poza jego granicami (urzędy konsularne ambasad RP). Podejmowanie działań związanych z rozszerzeniem funkcjonalności aplikacji klienckiej PS2O.
  • Administrowanie i sprawowanie nadzoru w zakresie prawidłowego funkcjonowania ogólnopolskiego rejestru Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych (CEWiUDP) oraz podsystemu P2I. Koordynowanie procesu adaptacji nowych wymagań ogólnopolskiego rejestru CEWiUDP.
  • Monitorowanie pracy użytkowników, koordynowanie współpracy z przedstawicielami Ministerstwa Spraw Zagranicznych w zakresie dodatkowych funkcjonalności, prowadzenie uzupełniających szkoleń w celu zapewnienia dotrzymania ustawowego terminu wydania spersonalizowanego dokumentu podróży (paszportu).
  • Uczestniczenie w pracach z zakresu wdrożenia biometrii w polskich dokumentach podróży w celu koordynacji wdrażania wybranych technologii w systemie PSI, a w szczególności w PS2O.
  • Uczestniczenie w pracach projektu związanego z rozwojem właściwych systemów wydawania dokumentów w celu utrzymania ustalonych przez UE standardów.
  • Współpraca z innymi podmiotami w celu integracji systemów informatycznych wydawania dowodów osobistych i paszportów z innymi systemami informatycznymi a w szczególności z systemami ewidencji ludności.
  • Uczestniczenie w pracach legislacyjnych związanych z wprowadzeniem nowych lub zmianą obecnych dokumentów tożsamości i podróży tworząc projekty nowych aktów prawnych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
    Praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek na ul. Pawińskiego
    Częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    W budynku brak jest podjazdu umożliwiającego dostęp osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
    Wewnątrz budynku znajdują się windy umożliwiające poruszanie się, jak również łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe techniczne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie projektów informatycznych,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
    • znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania rejestrów i ewidencji państwowych,
    • znajomość zagadnień dot. prowadzenia projektów,
    • wiedza w zakresie projektowania systemów,
    • znajomość narzędzi wspomagających zarządzanie projektami,
    • umiejętności analityczne,
    • umiejętność syntezy danych i podejmowania decyzji,
    • umiejętność argumentowania, umiejętność współpracy i wspierania współpracowników,
    • umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
    • umiejętność kontaktu z trudnym klientem i działania w sytuacji kryzysowych,
    • dążenie do doskonalenia zawodowego.
wymagania dodatkowe
  • powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zarządzaniu projektami,
  • przeszkolenie z zakresu ustawy o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych, z zakresu ustawy o dokumentach paszportowych,
  • dostęp do krajowych informacji niejawnych o klauzuli „tajne”,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • umiejętność negocjacji.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty