Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 13099
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- nietypowe godziny pracy, w tym dyżury,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- opracowywanie strategii oraz inicjowanie i koordynowanie priorytetowych przedsięwzięć o zasięgu krajowym w zakresie edukacji i profilaktyki ruchu drogowego,
- analizowanie trendów zagrożeń w obszarze ruchu drogowego oraz inicjowanie działań profilaktycznych w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym zmierzających do przeciwdziałania negatywnym zjawiskom,
- inspirowanie działań na rzecz rozszerzenia współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym na szczeblu centralnym, jak również lokalnym, w obszarze dotyczącym wspierania i finansowania działań Policji o charakterze profilaktycznym,
- inicjowanie i merytoryczne opracowywanie przedsięwzięć, w tym kampanii profilaktyczno–edukacyjnych, społecznych, publikacji i materiałów informacyjnych dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- opiniowanie projektów programów edukacyjno–profilaktycznych z jednostek organizacyjnych Policji lub innych podmiotów,
- udział w pracach projektowych, dotyczących programów edukacyjno – profilaktycznych w Policji, jak również w projektach pozaresortowych,
- opiniowanie wniosków o objęcie honorowym patronatem Komendanta Głównego Policji przedsięwzięć organizowanych przez podmioty zewnętrzne oraz jednostki organizacyjne Policji,
- udział, w roli prelegenta, w konferencjach i seminariach naukowych na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego, a także w pracach komisji konkursowych o tematyce profilaktyki w ruchu drogowym.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o co najmniej jednym z następujących kierunków: edukacja dla bezpieczeństwa, promocja lub marketing,doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze promocji działań na rzecz bezpieczeństwa publicznego lub w zakresie profilaktyki i edukacji społecznej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość przepisów dotyczących prawa o ruchu drogowym,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność analizy i syntezy,
- umiejętność biegłego posługiwania się programami komputerowymi (środowisko Windows),
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu organizacji imprez masowych oraz z udziału w programach pomocowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- znajomość metodologii działań w zakresie tworzenia kampanii edukacyjnych, profilaktycznych, społecznych.