Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2276 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 20972

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Pracownik wykonuje czynności: o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz o charakterze dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM. Część czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych, np. przekazywanie składników majątkowych innym jednostkom, a część w ruchu: np. w trakcie znakowania nowo zakupionych składników rzeczowych majątku numerem inwentarzowym. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Na stanowisku możliwy jest wysiłek fizyczny oraz praca w terenie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną. W budynku znajduje się stołówka pracownicza.

Zakres zadań

  • prowadzenie komputerowych baz danych w zakresie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wyposażenia pozabilansowego, wartości niematerialnych i prawnych oraz depozytów obcych;
  • dokonywanie odbiorów dostaw sprzętu i wyposażenia, wprowadzanie składników majątkowych do ewidencji ilościowo – wartościowej, bieżąca aktualizacja kart wyposażenia pomieszczeń, bieżące znakowanie składników majątkowych;
  • udział w dokonywaniu inwentaryzacji w obiektach Kancelarii, rozliczanie przeprowadzonych inwentaryzacji oraz przygotowywanie projektów protokołów i wniosków;
  • prowadzenie spraw dotyczących użyczenia składników majątkowych Kancelarii innym jednostkom, przygotowywanie projektów umów, porozumień i zmian do tych dokumentów;
  • prowadzenie spraw dotyczących zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych Kancelarii;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych oraz zastępowanie podczas nieobecności innych pracowników.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w prowadzeniu ewidencji środków trwałych
  • znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), ustawy o służbie cywilnej
  • wysoka etyka zawodowa i kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów
  • samodzielność, systematyczność, rzetelność, inicjatywa
  • umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu
  • znajomość obsługi komputera i podstawowych aplikacji biurowych (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, Outlook)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w gospodarowaniu majątkiem lub prowadzeniu ksiąg rachunkowych
  • przeszkolenie z zakresu ustawy o służbie cywilnej, administracji publicznej, finansach publicznych, gospodarowania majątkiem
  • znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy o statystyce, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa
  • znajomość odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • umiejętność wykorzystywania nowoczesnych technologii i narzędzi komputerowych
 

Podobne oferty