Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor w Wydziale Finansów i Budżetu

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3185 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171792
  • Data ukazania się ogłoszenia: 31 lipca 2015 r.

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

  • Komendant Stołeczny Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw płac i ubezpieczeń społecznych
  • w Wydziale Finansów i Budżetu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • naliczanie uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników Policji, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • naliczanie pozostałych należności z tytułu odpraw dla zwolnionych ze służby, nagród rocznych i jubileuszowych oraz innych świadczeń, w tym: zasiłków pogrzebowych i na zagospodarowanie przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • sporządzanie comiesięcznych zestawień list płac policjantów i pracowników Policji oraz cotygodniowych zestawień z list dodatkowych należności oraz klasyfikowanie wydatków budżetowych, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • sporządzanie informacji o dochodach PIT - 11, deklaracji rocznych PIT - 4R, PIT - 8AR,
  • prowadzenie kart uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników Policji,
  • sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym wniosków o przyznanie dopłaty do wypoczynku,
  • wystawianie zaświadczeń dotyczących wysokości uposażeń i wynagrodzeń, ubezpieczeń zdrowotnych, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
  • sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP - 7) na podstawie kart wynagrodzeń i uposażeń.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
    - budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
    -brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
    -drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze płac i ubezpieczeń społecznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość w zakresie zagadnień finansowo - płacowych ustaw: o Policji, o pracownikach urzędów państwowych, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym oraz aktów wykonawczych,
    • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
    • umiejętność: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, pracy w zespole, dokładność.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie średnie o profilu finansowym,
  • przeszkolenie z zakresu płac,
  • umiejętność: pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu, rozwiązywania problemów,
  • asertywność, komunikatywność,
  • znajomość zagadnień dotyczących finansów publicznych w tym: zasady funkcjonowania sektora finansów publicznych w zakresie gospodarki finansowej oraz zasady działania organizacji jednostek budżetowych,
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty