Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 18352
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Pracownik wykonuje czynności: o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz o charakterze dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM. Część czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych, np. w trakcie likwidacji szkód, a część w ruchu: np. w trakcie prowadzenia spraw związanych z zagospodarowaniem składników zbędnych i zużytych, dokonywania znakowania nowo zakupionych składników majątkowych, inwentaryzacji. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba KPRM znajduje się w budynku przy Al. Ujazdowskich 1/3. Jest to budynek wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać w budynku KPRM ze specjalnie przystosowanych i oznaczonych dla osób niepełnosprawnych toalet, mogą także korzystać z innych toalet usytuowanych na różnych kondygnacjach budynku, gdyż posiadają one odpowiednią przestrzeń. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw dotyczących zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;
- prowadzenie komputerowych baz danych w zakresie ewidencji ilościowo – wartościowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wyposażenia pozabilansowego, wartości niematerialnych i prawnych oraz depozytów obcych (w tym bieżące księgowanie przychodów, rozchodów etc.);
- współpraca przy dokonywaniu odbiorów dostaw sprzętu i wyposażenia, bieżącym znakowaniu składników majątkowych, monitorowanie ich przemieszczania, inwentaryzacji, bieżąca aktualizacja kart wyposażenia pomieszczeń;
- udział w inwentaryzacji składników majątkowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i ich rozliczaniu.
- zlecanie prac Centrum Obsługi Administracji Rządowej, zgodnie z zawartymi umowami oraz nadzór nad ich wykonaniem;
- współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z ubezpieczaniem majątku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i likwidacją szkód;
- monitorowanie wydatków z budżetu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, przedstawianie propozycji sposobu ich racjonalizacji oraz analizowanie i opiniowanie dokumentów w tym zakresie;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych oraz zastępowanie nieobecnych pracowników Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarowania majątkiem;
- Znajomość przepisów prawnych w zakresie: rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa, ustawy o służbie cywilnej;
- Wysoka etyka zawodowa i kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów;
- Samodzielność, systematyczność, rzetelność, inicjatywa;
- Umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu;
- Znajomość podstawowych aplikacji biurowych (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, Outlook);
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w prowadzeniu ksiąg rachunkowych lub ewidencji środków trwałych;
- Przeszkolenie z zakresu ustawy o służbie cywilnej, administracji publicznej, finansach publicznych, gospodarowania majątkiem;
- Znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), ustawy o statystyce, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki;
- Znajomość odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- Umiejętność wykorzystywania nowoczesnych technologii i narzędzi komputerowych.