Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Rejonowa Policji Warszawa V
Warszawa
praca stacjonarna
2329 dni temu
Komenda Rejonowa Policji Warszawa V
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 18631

Warunki pracy

- praca administracyjno - biurowa;
- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy;
- praca przy oświetleniu mieszanym;
- bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzenie ewidencji sprzętu transportowego;
  • Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej i dowodów technicznych pojazdów, wystawianie, wymiana oraz rozliczanie dokumentacji kontroli pracy pojazdów będących na wyposażeniu KRP Warszawa V;
  • Podejmowanie działań w zakresie wykorzystania pojazdów do celów służbowych, rozliczanie ilości przejechanych kilometrów oraz zużytego paliwa i motogodzin;
  • Opracowanie informacji z kontroli kart pracy sprzętu transportowego i sprawozdań z wykorzystania sprzętu transportowego, ilości przejechanych kilometrów, rozliczanie zużytych materiałów pędnych i smarów;
  • Wydawanie i ewidencjonowanie zezwoleń potwierdzających spełnienie przez policjantów wymagań do kierowania pojazdami służbowymi;
  • Ewidencja szkód powstałych w sprzęcie transportowym, prowadzenie postępowań wyjaśniających (szkodowych) oraz współpraca z jednostką nadrzędną w zakresie ich likwidacji;
  • Prowadzenie ewidencji wniosków o przyznanie zryczałtowanego równoważnika pieniężnego za niewykorzystany przejazd;
  • Prowadzenie wniosków o przyznanie wypłaty do wypoczynku;
  • Weryfikacja zgodności danych do wypełniania druku zeznania podatkowego PIT pracowników Policji i funkcjonariuszy Komendy Rejonowej Policji Warszawa V;
  • Sporządzanie list policjantów i pracowników cywilnych do wypłaty równoważnika pieniężnego w zamian za posiłki profilaktyczne;
  • Pozyskiwanie, rozliczanie pieniędzy za okazania oraz prowadzenie dokumentacji związanej z danym zagadnieniem.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej;
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Obsługa urządzeń biurowych;
  • Umiejętność posługiwania się programami: MS Word, Excel, PowerPoint;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej min. 1 rok;
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu;
  • Bardzo duża systematyczność, rzetelność, dokładność;
  • Prawo jazdy kat B.
 

Podobne oferty