Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2298 dni temu
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 20456

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, wymuszona pozycja ciała, praca przy oświetleniu mieszanym, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • przygotowywanie dokumentacji wynikającej ze stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej i pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej,
  • ustalanie uprawnień pracowniczych m.in. do urlopu wypoczynkowego, dodatku za wieloletnią pracę, nagrody jubileuszowej, ekwiwalentu pieniężnego za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, odprawy pieniężnej, dodatkowego wynagrodzenia rocznego oraz przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie,
  • opiniowanie spraw wynikających ze stosunku pracy pracowników pod względem merytoryczno-prawnym,
  • wprowadzanie oraz aktualizowanie danych osobowych oraz wynikających ze stosunku pracy do kadrowych informatycznych baz danych,
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • przygotowywanie dokumentów ubezpieczeniowych związanych ze zgłoszeniem, zmianą i wyrejestrowaniem pracowników i członków ich rodzin z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
  • współuczestniczenie w sporządzaniu miesięcznych meldunków o stanie zatrudnienia oraz okresowych statystyk poprzez przedstawianie danych dotyczących zatrudnienia w przydzielonych do obsługi komórkach organizacyjnych,
  • przygotowywanie dokumentacji w zakresie obsługi staży dla osób bezrobotnych w szczególności poprzez sporządzanie wniosków o zawarcie lub zmianę umowy o zorganizowanie stażu, a także dokumentacji niezbędnej do realizacji w tym zakresie umów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi kadrowej w administracji publicznej
  • dobra znajomość ustaw: Kodeks pracy, o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych oraz aktów wykonawczych,
  • umiejętności: stosowania prawa, rzeczowego i poprawnego formułowania wniosków i opinii, analizy i syntezy, pracy w zespole, dobrej organizacji pracy własnej, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • komunikatywność,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość aktu wykonawczego do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu przez bezrobotnych.
 

Podobne oferty