Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Młodszy specjalista w Kancelarii Głównej w Biurze Administracyjno-Gospodarczym

Młodszy specjalista w Kancelarii Głównej w Biurze Administracyjno-Gospodarczym

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3380 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 166424
  • Data ukazania się ogłoszenia: 29 stycznia 2015 r.

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny Urzędu
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • młodszy specjalista
  • w Kancelarii Głównej w Biurze Administracyjno-Gospodarczym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa,

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do Urzędu w systemie elektronicznym,
  • przyjmowanie dokumentacji od interesantów, kurierów, Urzędu Pocztowego, prawidłowy podział między komórki organizacyjne Urzędu,
  • udzielanie informacji ustnej oraz telefonicznej interesantom, w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu,
  • prowadzenie bazy danych korespondencji wychodzącej z Urzędu,
  • bieżąca współpraca z pracownikami Urzędu oraz kontrola prawidłowego odbioru korespondencji z Kancelarii Głównej,
  • prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do Urzędu drogą elektroniczną, obsługa skrzynki pocztowej BIP (Biuletyn Informacji Publicznej), e-PUAP (Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, ESP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej) oraz wiadomości faksowych,
  • zamawianie artykułów biurowych na potrzeby Kancelarii Głównej,
  • prowadzenie zestawienia kosztów za usługi pocztowe realizowane na rzecz Urzędu, sprawdzanie poprawności wystawionych faktur oraz nadzór nad prawidłowym przygotowaniem dokumentacji do wysyłki przez sekretariaty departamentów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 C, niebędący własnością URPLWM i PB, częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Niedostosowanie budynku dotyczy wind. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są od parteru do VI piętra.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • biegła znajomość obsługi programów komputerowych Microsoft Office,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
    • odporność na stres,
    • samodzielność,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • wysoka kultura osobista.
wymagania dodatkowe
  • rok doświadczenia w administracji publicznej,
  • znajomość obsługi programu elektronicznej rejestracji korespondencji,
  • znajomość struktury Urzędu i zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • znajomość Instrukcji Kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentacji,
  • znajomość zasad postępowania z dokumentacją elektroniczną,
  • przeszkolenie w zakresie obsługi klienta oraz posługiwania się podpisem elektronicznym.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty