Lista stanowisk - Kierownik ds. Marketingu

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoje obowiązki: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych...
  • Product Manager

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...

Kierownik ds. Marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Marketingu to osoba, która kieruje zespołem w dziale marketingu oraz dba o rozwój i współuczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej firmy. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: opracowywanie, wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług, współtworzenie strategii marketingowej firmy, wyznaczanie nowych kierunków rozwoju firmy, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (ścisła współpraca z działem handlowym), koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, działanie na rzecz nieustannego podnoszenia jakości oferowanych usług, kreowanie działań reklamowych i promocyjnych, współpraca z zarządem oraz kierownictwem poszczególnych działów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach biznesowych, motywowanie oraz kierowanie zespołem pracowników, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu –konsumentów i działań konkurencji, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych oraz akcji promocyjnych. Warto zaznaczyć, iż większość kierowników ds. marketingu, zajmujących do tej pory stanowiska niezależne od działów handlowych firm zaczyna łączyć funkcje marketingowe z funkcjami sprzedażowymi.


WYMAGANIA

Kierownik ds. Marketingu powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia), a także znać bardzo dobrze znać język angielski oraz obsługę komputera. Mile widziane minimum 3- letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub w sprzedaży. Ważną kwestią jest też wiedza ze znajomości rynku oraz technik jego badania oraz doświadczenie we wdrażaniu standardów merchandisingowych. W tym zawodzie bardzo ważna jest znajomość produktów i usług z danego sektora. Pracownik ten powinna cechować się również, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, przywódczymi, odpowiedzialnością, sumiennością, komunikatywnością i samodzielnością, a także umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Dział trade marketingu może być jednostką odrębną lub stanowić część działu sprzedaży, channel business development (dystrybucja przy udziale partnerów handlowych) lub marketingu. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Praca samodzielna, pod nadzorem i wymagająca zaangażowania od pracownika. Średni wiek osób zajmujących to stanowisko, to 27-30 lat. Pracownik ten ma możliwość rozwoju zawodowego, np. na dyrektora handlowego (Sales Director) lub dyrektora generalnego (General Manager).


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Marketingu może pracować, np.: w firmach branży FMCG, w branży motoryzacyjnej, zaawansowanych technologii (IT i telekomunikacji), w agencjach reklamowych, firm produkcyjnych, w firmach zajmujących się sprzedażą usług.


ZAROBKI

Wysokość wynagrodzenia kierownika ds. marketingu zależy firmy oraz od regionu kraju. Pensja kształtuje się od 3,500 zł - 4 tys. zł do nawet 20 tys. zł. Do tego dochodzą też premie zależne od wyników oraz od sukcesów całego zespołu (np. podpisania umowy z klientem, przekroczenia danego poziomu sprzedaży, zawarcia współpracy z nowym klientem w efekcie np. owocnych prezentacji czy targów). Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.,

Praca Kierownik ds. Marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Product Manager ds. urządzeń wentylacyjnych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: analizę rynku i konkurencji - zbieranie informacji od kluczowych klientów, pozyskiwanie informacji z rynku na temat naszych produktów, działań konkurencji oraz wymogów prawnych dla oferowanych urządzeń, tworzenie dokumentacji handlowej i technicznej do...
  • Over Group
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
  • HR Support
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
  • Internal Communication Manager

    Polpharma Biologics   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your responsibilities include, but are not limited to: Stakeholder Management: Identify key internal stakeholders and develop effective communication and relationship strategies, collaborating with senior leaders and teams. Communication Strategies: Design and implement communication plans aligned...
  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    3 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
  • Digital Marketing Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
  • Specjalista ds. Marketingu / Manager ds. Marketingu

    FOB-Decor. Sp. z o.o.   Turza (pow. zawierciański, gm. Łazy)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w zgodzie z wizją i celami biznesowymi firmy, Bieżące analizy trendów, działań naszych klientów oraz konkurencji, Udział w kreowaniu oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz rozwoju istniejących, Dbanie o wizerunek...

Najnowsze artykuły

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

– Choć stanowiska „różowych kołnierzyków” przy rosnącej automatyzacji, robotyzacji i AI dają nam największą pewność zatrudnienia, to skutki lockdownów, recesji i inflacji powodują, że jednocześnie „różowe kołnierzyki” czują się niepewnie na rynku pracy – zauważa socjolożka Anna D. Nowicka. Wyjaśniamy, które stanowiska zaliczamy do tzw. pink collars i jakie są perspektywy dla tych zawodów.

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Wiele wskazuje na to, że kwestia skrócenia czasu pracy w Polsce to już nie pytanie, czy to zrobić, ale kiedy zmiany zostaną wprowadzone do Kodeku pracy. Najnowsze badanie firmy ClickMeeting pokazuje, że 68% z nas uważa, że lepiej byłoby skrócić tydzień pracy do 4 dni niż pracować od poniedziałku do piątku po 6,4 godz. dziennie. Jak w praktyce mógłby wyglądać 4-dniowy system czasu pracy?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.