– Choć stanowiska „różowych kołnierzyków” przy rosnącej automatyzacji, robotyzacji i AI dają nam największą pewność zatrudnienia, to skutki lockdownów, recesji i inflacji powodują, że jednocześnie „różowe kołnierzyki” czują się niepewnie na rynku pracy – zauważa socjolożka Anna D. Nowicka. Wyjaśniamy, które stanowiska zaliczamy do tzw. pink collars i jakie są perspektywy dla tych zawodów.
Lista stanowisk - Asystent Biura Handlowego
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Asystent / Asystentka Działu Handlowego
Portal Praca.pl Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty) praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Sales Representative
Mobility Partners Warszawa praca mobilnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa o dzieło / o pracę tymczasową / agencyjna / o staż/praktykę część etatu aplikuj szybko aplikuj bez CV
Asystent Biura Handlowego
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Asystent Biura Handlowego jest to osoba odpowiedzialna za wspieranie pracy Działu Handlowego w firmie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: powadzenie kalendarza spotkań, ewidencja i prowadzenie korespondencji, prowadzenie rejestru dokumentów księgowych, a także obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie ofert handlowych. Poza tym pracownik ten musi czuwać nad pracami biurowo-administracyjnymi wynikającymi z bieżących potrzeb biura handlowego oraz przygotować materiały analityczne do spotkań i sprawozdań, przygotowywać materiały do negocjacji, oraz kontrolować należności i stan magazynowy, i organizować transport.
WYMAGANIA
Asystent Biura handlowego powinien posiadać wykształcenie min. średnie, ale mile widziane jest wyższe/ policealne (studenci ostatnich lat studiów). Osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office) oraz wiedzę na temat działań rynkowych. Asystent powinien cechować się, m.in.: zmysłem analitycznym, predyspozycjami do prowadzenia działań handlowych, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy, a także z kreatywnym rozwiązywaniem problemów, dyspozycyjnością i dużą samodzielnością oraz komunikatywnością, kreatywnością i odpornością na stres.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro, dział handlowy. Praca wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Najchętniej zatrudniane są na tym stanowisku osoby młode. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Pracownik ten ma możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych (szkolenia handlowe, językowe).
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Asystent Biura Handlowego może pracować we wszystkich branżach handlowych, np.: doradztwo/konsulting, obsługa klienta/Call Center, sprzedaż. – wszędzie, gdzie zostały tworzone działy handlowe.
ZAROBKI
Wysokość gratyfikacji tego pracownika kształtuje się w granicach od 1,500 zł do 2,500 zł i wyżej. Zazwyczaj pensja zależy zamożności firmy. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim
Dekoma Sp. z o.o. Swarzędz praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
MyMurapol Spółka z o.o. za 3 dni wygasaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
-
Asystent / Asystentka handlowa
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka Działu Lista Cen
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?
Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?
Wiele wskazuje na to, że kwestia skrócenia czasu pracy w Polsce to już nie pytanie, czy to zrobić, ale kiedy zmiany zostaną wprowadzone do Kodeku pracy. Najnowsze badanie firmy ClickMeeting pokazuje, że 68% z nas uważa, że lepiej byłoby skrócić tydzień pracy do 4 dni niż pracować od poniedziałku do piątku po 6,4 godz. dziennie. Jak w praktyce mógłby wyglądać 4-dniowy system czasu pracy?
ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?
W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.
Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?
Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV
Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?