Sekretarka  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Sekretarka

Poznaj pracodawcę

Poznaj stanowisko:
Sekretarka

Sekretarka to osoba, która pomaga przełożonemu w organizacji pracy, czyli nadzoruje przebieg dnia pracy, np. w sprawach administracyjnych, w korespondencji, w sporządzaniu notatek, umawia na spotkania, zebrania, pośredniczy w kontaktach między szefem i interesantami oraz personelem. Ogólnie rzecz ujmując, jest to prawa ręka szefa. Sekretarka powinna mieć min. ...


czytaj więcej: Sekretarka

Praca Sekretarka

Sekretarka - Ogłoszenie archiwalne

Praca SE Bordnetze Polska Sp. z o.o., / Administracja biurowa / Gorzów Wlkp.

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Asystent z językami obcymi Experis Warszawa lubuskie

Referent Urząd Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim lubuskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
 

SE Bordnetze Polska Sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem produkującym systemy okablowania dla branży motoryzacyjnej. Stanowi część japońskiego koncernu Sumitomo, którego działalność na rynku systemów elektryki i elektroniki samochodowej prowadzona jest wspólnie z Sumitomo Electric Industries oraz Sumitomo Wiring Systems. Produkt przez nas wytwarzany ukierunkowany jest na indywidualnego klienta począwszy od powstania koncepcji, poprzez proces konstrukcyjny, aż do uruchomienia i nadzoru nad produkcją seryjną. Dysponujemy nowoczesnymi obiektami produkcyjnymi, nowoczesnym parkiem maszynowym oraz wysoko wykwalifikowaną kadrą. 


W chwili obecnej do naszego zakładu w Gorzowie Wlkp. poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 



Sekretarka w Sekretariacie Zarządu
Miejsce pracy: Gorzów Wlkp.


Od kandydatów oczekujemy:
  • wyższego wykształcenia,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • biegłej obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • umiejętności organizacji pracy własnej oraz innych pracowników,
  • dynamizmu w działaniu, samodzielności i operatywności,
  • nienagannej etyki zawodowej,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • odporności na stres,
  • dyspozycyjności.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie m.in. odpowiedzialna za:
  • organizacja, przygotowanie oraz pomoc w przeprowadzeniu spotkań Zarządu,
  • pośrednictwo w kontaktach z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • przygotowanie prezentacji, zestawień, opracowań i wykazów,
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • przygotowywanie korespondencji Zarządu.
Oferujemy:
  • interesującą pracę w rozwijającej się międzynarodowej organizacji, 
  • duże możliwości rozwoju, dostęp do najnowszych technologii, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)
 dodaj do ulubionych  drukuj ofertę  wyślij na e-mail  ustaw powiadomienia  RSS

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16179 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Sekretarka