Najnowsze oferty pracy

  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Sekretarka

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Otwock, Szpital ECZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Sekretarka / Sekretarz

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Radomsko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Sekretarka

    FRAC DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
  • Pracownik obsługi sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
  • Pracownik Biurowy

    Remondis Bydgoszcz SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Kętrzyn Sekretarka Kętrzyn
Sekretarz Sekcji Prezydialnej Wydziału Koordynacji Działań

Sekretarz Sekcji Prezydialnej Wydziału Koordynacji Działań

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Kętrzyn
praca stacjonarna
3384 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 166176
  • Data ukazania się ogłoszenia: 23 stycznia 2015 r.

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

  • Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • sekretarz
  • do spraw Komendanta Oddziału
  • Sekcji Prezydialnej Wydziału Koordynacji Działań

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
    ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kętrzyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie funkcjonowania sekretariatu Komendanta Oddziału celem zapewnienia skutecznej realizacji zadań urzędu,
  • planowanie w oparciu o terminarz zamierzeń Komendanta Oddziału: rozkładu jego dnia pracy, terminu (godzin) wizyt (spotkań) interesantów oraz przedstawicieli różnych instytucji i środowisk ( w tym międzynarodowych) z Komendantem Oddziału celem racjonalnego i sprawnego funkcjonowania urzędu,
  • organizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem i przebiegiem konferencji, spotkań, narad, akcji promocyjnych, celem kształtowania pozytywnego wizerunku urzędu i formacji w środowisku i społeczeństwie, odpowiadanie za terminowość realizacji zadań przez inne komórki, różne stanowiska pracy, koordynowanie pracy osób przygotowujących wkład merytoryczny do zadań,
  • prowadzenie rozmów telefonicznych w języku rosyjskim lub angielskim, między innymi z przedstawicielami Aparatu Pełnomocnika Granicznego Federacji Rosyjskiej Odcinka Kaliningradzkiego celem przekazywania istotnych informacji dotyczących przygotowania spotkań granicznych oraz spraw bieżących,
  • przygotowywanie projektów dokumentów i rozkazów dziennych celem przedłożenia ich do akceptacji Komendantowi Oddziału, zapoznawanie z nimi osób zgodnie z przyjętymi ustaleniami, sporządzanie polecenia wyjazdów służbowych oraz przedstawianie ich do podpisu Komendantowi Oddziału celem zapewnienia sprawnego funkcjonowania urzędu,
  • obsługiwanie łączności teleinformatycznej, poczty elektronicznej celem zapewnienia sprawnego obiegu informacji między abonentami a Komendantem Oddziału i jego zastępcami oraz kierownikami odpowiednich komórek i jednostek organizacyjnych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa wymagająca codziennych kontaktów osobistych i telefonicznych z klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym. Na stanowisku wymagana jest umiejętność organizowania właściwego poziomu funkcjonowania sekretariatu oraz planowania kalendarza spotkań Komendanta Oddziału. Na w/w stanowisku wymagana jest umiejętność znajomości języka angielskiego i rosyjskiego na poziomie A. Niezbędna jest znajomość i umiejętność stosowania savoir-vivre oraz dobra organizacja pracy własnej. Praca w systemie 8 godzin na dobę, 40 godzin tygodniowo.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego nr 2 kompleksu koszarowego W-MOSG. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności umożliwiającym swobodne przemieszczania się (bariery architektoniczne w postaci schodów, brak windy), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej, na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, prace administracyjno-biurowe.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języków obcych: angielski - poziom A, rosyjski - poziom A,
    • komunikatywność,
    • otwarty stosunek do interesantów,
    • asertywność,
    • znajomość i umiejętność stosowania zasad savoir-vivre,
wymagania dodatkowe
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • umiejętność pracy w środowisku programów graficznych internetu,

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Sekretarka

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Otwock, Szpital ECZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Sekretarka / Sekretarz

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Radomsko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Sekretarka

    FRAC DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
  • Pracownik obsługi sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
  • Pracownik Biurowy

    Remondis Bydgoszcz SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...