Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarz

Okręgowy Urząd Górniczy w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2284 dni temu
Okręgowy Urząd Górniczy w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 20430

Warunki pracy

Praca siedząca przy obsłudze monitorów ekranowych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

budynek urzędu nieprzystosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich

Zakres zadań

  • Prowadzi sekretariat Urzędu, przyjmuje korespondencję, rejestruje pisma i sprawy w komputerowym systemie obiegu dokumentów, przekazuje referentom spraw zadekretowane dokumenty, przyjmuje dokumentację od referentów spraw, kompletuje, przedkłada do podpisu, rejestruje i wysyła.
  • Przejmuje sprawy i akta oraz dokumentację sprawozdawczą od pracowników Urzędu, rejestruje je, wysyła oraz ewidencjonuje w teczkach i segregatorach, przekazuje pracownikom Urzędu polecenia, ustalenia, zarządzenia i komunikaty, prowadzi ewidencję kontroli.
  • Zapewnia obsługę organizacyjną narad, konsultacji i spotkań z przedstawicielami urzędów oraz przedsiębiorców, uczestniczy w przygotowaniu prezentacji i opracowań, prowadzi terminarz spotkań.
  • Prowadzi archiwum zakładowe, przekazuje materiały archiwalne do Archiwum Państwowego
  • Przyjmuje i przekazuje korespondencję kierowaną do Prezesa WUG lub do Wyższego Urzędu Górniczego, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Koordynuje sprawy związane z organizacją pobytu Prezesa WUG i innych osób oddelegowanych do wykonywania pracy w Warszawie oraz gości kierownictwa WUG.
  • Zapewnia bieżącą obsługę i sprawne funkcjonowanie Gabinetu Prezesa WUG w Warszawie, załatwia formalności związane z dokumentacją służbową.
  • Prowadzi sprawy organizacyjno – gospodarcze Sekretariatu Dyrektora Urzędu i Gabinetu Prezesa WUG w Warszawie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego (Powyżej 5 lat) przy obsłudze sekretariatu lub kancelarii
  • Ukończony kurs specjalistyczny w zakresie prowadzenia archiwum
  • Znajomość przepisów w niezbędnym zakresie, dotyczącym funkcjonowania administracji publicznej, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, służby cywilnej.
  • Umiejętność obsługi komputera, poczty elektronicznej i urządzeń biurowych
  • Zdolności interpersonalne, łatwość komunikacji i umiejętność dobrej organizacji pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty