Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Biurze Administracyjno-Budżetowym

Specjalista w Biurze Administracyjno-Budżetowym

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2912 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 180535
  • Data ukazania się ogłoszenia: 29 kwietnia 2016 r.

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw kosztów
  • w Biurze Administracyjno-Budżetowym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 00-071 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencjonowanie dokumentów księgowych dot. kosztów wraz z ich dekretacją zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • dokonywanie wprawadzeń do ewidencji księgowej kwot zaangażowań dot. zakupu matriałów i usług w celu przekazywania rzetelnej informacji co do możliwości wykorzystania środków budżetowych,
  • weryfikowanie wyciągów bankowych dot. wydatków budżetowych,
  • sporządzanie dokumentów PK, not księgowych w celu zapewnienia prawidłowej ewidencji księgowej,
  • przygotowywanie formularzy planistycznych w zakresie budżetu zadaniowego przy współpracy ze stanowiskiem ds. planowania,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych RB BZ-1 zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu MF,
  • zbieranie informacji od komórek oraganizacyjnych MKIDN o stanie wykonania budżetu zadaniowego i realizacji mierników w celu przygotowania analiz i sporządzenia załączników wynikających z zarządzeń MKIDN,
  • odkładanie dokumentów w podziale na rodzaje prowadzonych ewidencji wraz z ich numerowaniem

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca pod presją czasu, w razie potrzeby poza siedzibą urzędu oraz w nietypowych godzinach,
    - podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
    - obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie,
    telefoniczne, mailowe.
    Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - budynek nie przystosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,
    - brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,
    niedosłyszącym, oraz głuchoniemym,
    - praca na parterze przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin oraz przy użyciu
    urządzeń biurowych: fax, ksero, drukarka, niszczarka,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość Ustawy o Finansach Publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej i formularzy planistycznych
    • Rzetelność, wiedza specjalistyczna, zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, umiejętność współpracy, umiejętności analityczne, skuteczna komunikacja, pozytywne podejście do klienta
    • Dobra znajomość MS Office ze szczególna znajomością programu Excel
    • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym
  • przeszkolenie z zakresu księgowości
  • umiejętność obsługi programów księgowych
  • znajomość Ustawy o Rachunkowości
  • znajomość rachunkowości dot. finansów publicznych
  • doświadczenie w zakresie księgowości

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty