Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista w Biurze Administracyjnym

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3343 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 167161
  • Data ukazania się ogłoszenia: 23 lutego 2015 r.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Biurze Administracyjnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warszawa, ul.: Wspólna 2/4

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul.: Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planowanie i realizacja zakupów i dostaw towarów i usług na potrzeby Ministerstwa,
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będących w zakresie właściwości Biura, w tym:
  • przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy oraz uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych,
  • realizacja zadań związanych z planowaniem, wykorzystaniem i rozliczaniem środków budżetu państwa przeznaczonych na realizację zadań Biura, w tym:
  • na inwestycje, remonty, zakup materiałów biurowych i wyposażenia Ministerstwa oraz związanych z planowaniem, monitorowaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków zagranicznych, w tym w szczególności z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • –praca przy komputerze oraz użyciu urządzeń biurowych (fax, ksero, scan)
    –praca poza siedzibą urzędu (przy realizacji zakupów)
    –organizacja/prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów
    –reprezentacja urzędu
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • –węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
    –winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
    –wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
    –wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
    –sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
    –ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
    –praca w pokoju wieloosobowym
    –brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
    • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości budżetowej,
    • znajomość procedur i wytycznych związanych z dofinansowaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna,
    • rzetelność i terminowość,
    • samodzielność i inicjatywa,
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • skuteczna komunikacja,
    • umiejętność współpracy,
    • umiejętności analityczne.
wymagania dodatkowe
  • co najmniej rok w obszarze planowania i monitowania wydatków publicznych

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty