Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Biurze Dyrektora Generalnego w Dziale Informatyki i Zamówień Publicznych

Specjalista w Biurze Dyrektora Generalnego w Dziale Informatyki i Zamówień Publicznych

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3066 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 175624
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 listopada 2015 r.

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

  • Dyrektor generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw zamówień publicznych
  • w Biurze Dyrektora Generalnego w Dziale Informatyki i Zamówień Publicznych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
    ul. Rakowiecka 2 D
    02-517 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współpraca w działaniach związanych z wykonywaniem zadań w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych z funduszy europejskich w ramach Programu Operacyjnego i Polska Cyfrowa, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych
  • Ocenianie pod względem formalno-prawnym składanych ofert
  • Udział w pracach komisji przetargowych
  • Opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz publikowanie SIWZ, ogłoszeń i zaproszeń do udziału w negocjacjach, modyfikowanie i wyjaśnianie oraz przygotowanie niezbędnych informacji wynikających z obowiązujących procedur
  • Sporządzanie protokołów z postępowań o zamówienia publiczne wraz z załącznikami oraz umów w ramach procedur zamówień publicznych, w tym opiniowanie pod kątem zgodności z ustawą PZP dokumentów dotyczące wprowadzania zmian w umowach zawartych w wyniku przeprowadzonych zamówień publicznych lub odstąpienia od realizacji tych umów
  • Współpraca z Kierownikiem Projektu Archiwum Dokumentów Elektronicznych w ramach Biura Wsparcia Projektu.
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie dotyczącym prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawartych umów
  • Opracowywanie treści rozstrzygnięć odwołań oraz udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądem w związku z prowadzonymi postępowaniami

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa w siedzibie urzędu
    - wyjścia służbowe poza urząd
    - wyjazdy służbowe
    - użytkowanie sprzętu biurowego
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • ● wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością: brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową.
    ● brak windy
    ● stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku
    ● pomieszczenia sanitarne na II piętrze nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością (pomieszczenie dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami)
    ● stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Certyfikat PRINCE2 Foundation
    • Przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych
    • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych do niej
    • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
    • Znajomość Kodeksu cywilnego
    • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
    • Znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
    • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
wymagania dodatkowe
  • Znajomość Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa PO PC 2014-2020, w tym wytycznych do kwalifikowalności wydatków w ramach POPC
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu zamówień publicznych współfinansowanych z Programu Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty