Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista w Biurze Organizacyjnym

Główny Inspektorat Weterynarii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3448 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164752
  • Data ukazania się ogłoszenia: 22 listopada 2014 r.

Główny Inspektorat Weterynarii w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw obsługi kancelaryjno – archiwizacyjnej i zarządzania majątkiem
  • w Biurze Organizacyjnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Inspektorat Weterynarii
    ul. Wspólna 30
    00-930 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie czynności kancelaryjnych w urzędzie, w tym: ustawianie Słowników i parametryzacja funkcji elektronicznego systemu obiegu dokumentów, nadzór nad modułem Archiwum i współpraca z pracownikiem prowadzącym archiwum w urzędzie, szkolenie nowych użytkowników elektronicznego systemu obiegu dokumentów
  • zarządzanie majątkiem urzędu, w tym: prowadzenie ewidencji składników majątku, ich dystrybucję i powierzanie pracownikom, planowanie i realizacja zakupów, wymiany, likwidację lub modernizację majątku
  • współpraca przy prowadzeniu archiwum zakładowego w zakresie koordynacji archiwizacji, udostępniania materiałów archiwalnych, przygotowywania archiwum do kontroli, wdrażania zaleceń pokontrolnych
  • przygotowywanie programów i projektów związanych z pozyskiwaniem wsparcia dla urzędu, w tym analiza potrzeb, przygotowanie budżetu i harmonogramu działania

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego. Praca wykonywana w pozycji przemiennej 8 godzin dziennie na terenie Głównego Inspektoratu Weterynarii lub na zewnątrz. Praca lekka, mały wydatek energetyczny.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe i urządzenia techniki biurowej. Stanowisko znajduje się na V piętrze w gmachu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi (ul. Wspólna 30). Budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście główne (od. ul. Wspólnej) bez barier architektonicznych. Wejście od ul. Żurawiej wyposażone jest w ruchomą platformę do transportu wózka. Schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. W budynku znajduje się sześć wind.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata stażu pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjną urzędu (kancelaria, archiwum) lub/i zarządzaniem majątkiem
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza z zakresu zadań Głównego Lekarza Weterynarii, przepisów kancelaryjnych i archiwizacyjnych, ochrony danych osobowych
    • kreatywność, samodzielność, inicjatywa, rzetelność, komunikatywność, terminowość
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole i komunikacji interpersonalnej, umiejętności analityczne
wymagania dodatkowe
  • szkolenia z zakresu zarządzania cyklem życia dokumentu, archiwizacji dokumentów, zarządzania projektami, zarządzania majątkiem
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania cyklem życia dokumentów i archiwizacji dokumentów
  • znajomość systemu STOCK lub innych systemów ułatwiających zarządzanie majątkiem jednostki

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty