Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Realizacji Świadczeń Departamentu Pomocy Socjalnej

Specjalista w Wydziale Realizacji Świadczeń Departamentu Pomocy Socjalnej

Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3164 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172373
  • Data ukazania się ogłoszenia: 19 sierpnia 2015 r.

Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw realizacji pomocy socjalnej
  • w Wydziale Realizacji Świadczeń Departamentu Pomocy Socjalnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Koszykowa 16; 00-564 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współpracowanie z administracją państwową, organizacjami pozarządowymi, organami porządku publicznego w zakresie pomocy socjalnej udzielanej cudzoziemcom będącym pod opieką Departamentu Pomocy Socjalnej;
  • Przygotowywanie sprawozdań, analiz, danych statystycznych związanych z realizacją pomocy socjalnej dla cudzoziemców;
  • Współudział w przygotowywaniu i realizacji projektów finansowych ze środków unijnych;
  • Współudział w przygotowywaniu i realizacji współpracy z partnerami zagranicznymi;
  • Współpracowanie z podmiotami odpowiedzialnymi za realizację umów na zakwaterowanie i wyżywienie cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy w obiektach nie będących własnością Urzędu;
  • Współudział w realizacji działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa cudzoziemców w ośrodkach, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z organami porządku publicznego;
  • Realizowanie zadań związanych z nadzorem nad funkcjonowaniem ośrodków prowadzonych przez podmioty świadczące usługi w zakresie zakwaterowania i wyżywienia cudzoziemców;
  • Realizowanie działań z zakresu zarządzania kryzysowego zgodnie z właściwością wydziału.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa jednozmianowa od godz. 8:15 do 16:15.
    Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
    Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe. Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Powyższe stanowisko pracy zlokalizowane są w budynku w centrum miasta,w kamienicy o starym typie zabudowy. Do dwóch wejść zewnętrznych do budynku prowadzą schody – brak jest podjazdów.Wewnętrzne korytarze są dostatecznie szerokie.Na każde piętro można dostać się klatką schodową lub windą. Toalety dostępne są na każdym piętrze, osobne dla kobiet oraz mężczyzn. Nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach.Na wszystkich piętrach w budynku podłoga jest równa, nie śliska, zachowana na jednym poziomie, z pewnymi wyjątkami gdzie przy wejściach do pokoju znajduje się próg.
    Pomieszczenie biurowe przewidziane na miejsce pracy dla wyżej wymienionego stanowiska, jest przestrzenne, zgodnie z przepisami bhp, do dyspozycji zatrudnionego jest ponad 2m2 powierzchni podłogi oraz 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia. Drzwi prowadzące do każdego z pokoi są szerokie, otwierane standardową klamką.
    Praca na stanowisku administracyjno – biurowych - to praca umysłowa, biurowa, skierowana głównie na używanie komputera, co wymaga intensywnego i długotrwałego wysiłku wzrokowego, oraz długotrwałego skupienia uwagi.
    Z ergonomicznego punktu widzenia jest to praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, co skutkuje dużym obciążeniem statycznym mięśni tułowia i pleców. Wymaga ona niewielkiego wydatkowania energii, gdyż nie angażuje wielu grup mięśniowych. Niezbędna jest dobra sprawność i koordynacja dłoni.
    Wykonując zadania należące do zakresu obowiązków pracownika zatrudnionego na w/w stanowisku, występuje niekiedy konieczność wykonania pracy poza budynkiem Urzędu. Samochody służbowe, używane do przemieszczenia się pracowników, nie są przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy z cudzoziemcami
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
    • język angielski na poziomie co najmniej B2 (potwierdzony certyfikatem)
    • język rosyjski na poziomie komunikatywnym.
wymagania dodatkowe
  • komunikatywna znajomość języka francuskiego,
  • znajomość obsługi systemu informatycznego „Pobyt”.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty