Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Kuratorium Oświaty w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3566 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 161310
  • Data ukazania się ogłoszenia: 14 lipca 2014 r.

Kuratorium Oświaty w Warszawie

  • Mazowiecki Kurator Oświaty
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Kuratorium Oświaty w Warszawie
    Al. Jerozolimskie 32
    00-024 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań związanych z udostępnianiem informacji publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2014 r. poz. 782),
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi prasowych,
  • redakcja merytoryczna i koordynacja informacji zamieszczanych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Kuratorium i na stronie intranetowej Kuratorium,
  • obsługa funkcji reprezentacyjnych Mazowieckiego Kuratora Oświaty,
  • koordynacja projektów oświatowych i prospołecznych, w tym w zakresie europejskich programów edukacyjnych i wymiany międzynarodowej uczniów i nauczycieli,
  • współpraca z organizacjami pozarządowymi,
  • współpraca przy realizacji zadań związanych z przygotowaniem wydawnictwa informacyjnego Kuratorium,
  • opracowywanie analiz i sprawozdań na potrzeby promocji działań Kuratorium.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu jak i poza nią, praca przy komputerze.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Urząd częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych ( winda), urząd nie jest przystosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie, preferowane administracyjno-prawnicze lub z zaresu komunikacji społecznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • dwuletni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej,
    • znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2014 r. poz. 782),
    • znajomość ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe (Dz. U. z 1984 r., Nr 5, poz. 24 ze zm.),
    • bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego MS Office.
wymagania dodatkowe
  • doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2014 r. poz. 782),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu oświaty w Polsce,
  • umiejętności fotograficzne,
  • umiejętności analityczne,
  • dobra komunikacja interpersonalna,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka odporność na stres,
  • samodzielność, terminowość i dyspozycyjność.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty