Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
mazowieckie, Warszawa i woj. mazowieckie
praca stacjonarna
3460 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164041
  • Data ukazania się ogłoszenia: 24 października 2014 r.

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie

  • Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojewódzki Inspektorat
    Farmaceutyczny w Warszawie
    ul. Floriańska 10
    03-707 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa i woj. mazowieckie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej i wychodzącej z Urzędu z wykorzystaniem programu służącego do elektronicznego obiegu dokumentów;
  • odbiór, wysyłka korespondencji, obsługa korespondencji elektronicznej i faksowej;
  • udzielanie informacji interesantom zgłaszającym się bezpośrednio lub telefonicznie do Urzędu, kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub pracowników;
  • bieżąca współpraca z pracownikami Urzędu;
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją umowy o świadczenie usług pocztowych;
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zakresu liczb będących unikalnymi numerami identyfikującymi receptę.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin,
    - praca w siedzibie Inspektoratu i w terenie - obszar województwa mazowieckiego,
    - kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - budynek, w którym znajduje się Inspektorat nie posiada windy,
    - stanowisko pracy znajduje się w pokoju biurowym na pierwszym piętrze; wyposażone w komputer z oprogramowaniem,
    - w budynku znajduje się dźwig platformowy umożliwiający dostęp na I piętro osobom niepełnosprawnym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, na podobnym stanowisku,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość informatycznych systemów zarządzania dokumentacją,
    • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej,
    • umiejętność biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet Ms Office),
    • umiejętność redagowania pism urzędowych,
    • dobra organizacja pracy,
    • umiejętność koncentracji i podzielności uwagi,
    • umiejętność udzielania zwięzłych, rzeczowych informacji.
wymagania dodatkowe
  • odpowiedzialność, terminowość, dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą i informacjami,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • odporność na sytuacje stresujące,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • inwencja i zaangażowanie w realizowane czynności,
  • wysoka kultura osobista.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty