Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Departamencie Strategii i Komunikacji/Wydział Strategii i Promocji

Starszy specjalista w Departamencie Strategii i Komunikacji/Wydział Strategii i Promocji

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3160 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172328
  • Data ukazania się ogłoszenia: 19 sierpnia 2015 r.

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw relacji z mediami
  • w Departamencie Strategii i Komunikacji/Wydział Strategii i Promocji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje i redaguje materiały prasowe do użytku na zewnątrz organizacji - copywriting, pisanie materiałów promocyjnych (newsów w social mediach, newsletterów, materiałów na strony internetowe) przy współpracy z komórkami organizacyjnymi GIOŚ w celu zapewnienia realizacji strategii wizerunkowej GIOŚ
  • nadzoruje monitoring mediów (jest w stałym kontakcie z dostawcą usługi, przygotowuje wymagane zestawienia i raporty mediowe, obsługuje platformę internetową do monitoringu mediów) oraz analizuje materiały prasowe w celu stałej weryfikacji jakości i wydźwięku publikacji na temat działalności GIOŚ, a także na potrzeby komunikacji kryzysowej
  • opracowuje i prowadzi kampanie informacyjno-edukacyjne na temat działalności GIOŚ w mediach społecznościowych dostosowując działania do zmieniających się warunków i dynamiki w tych mediach w celu realizacji strategii komunikacji zewnętrznej GIOŚ
  • na bieżąco monitoruje aktywność internautów i dziennikarzy na profilach społecznościowych GIOŚ (Facebook, Instagram) oraz przygotowuje odpowiedzi samodzielnie w zdefiniowanych obszarach, lub przekazuje informacje o zapytaniach i kontakcie przełożonemu oraz kierownikom odpowiednich komórek organizacyjnych w celu zapewnienia sprawnej i wiarygodnej komunikacji z użytkownikami mediów społ.
  • zapewnia dbałość o przestrzeganie Zarządzeń, Decyzji i procedur relacji i kontaktów z mediami wewnątrz organizacji
  • bierze udział w realizacji zadań wynikających z wdrażania strategii komunikacji GIOŚ
  • prowadzi rejestr mediów oraz gromadzi korespondencje z mediami oraz materiały prasowe na temat GIOŚ, jak również materiałów pozyskanych w celu ich opracowania z jednostek organizacyjnych, w celu ich uporządkowania i zapewniania ich dostępności dla kierownictwa i pracowników GIOŚ i WIOŚ
  • bierze udział w projektach, spotkaniach i szkoleniach dotyczących relacji z mediami w celu ciągłego podnoszenia swojej wiedzy i przedstawiania rekomendacji do dalszych działań w tym zakresie

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca przy komputerze;
    codzienny monitoring aktywności internautów i dziennikarzy na profilach społecznościowych GIOŚ;
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości;
    w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy są zróżnicowane, mogą nie być dostosowane do wymagań osób niepełnosprawnych;
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe na kierunku o jednej z wymienionych specjalności: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, public relations, psychologia społeczna, marketing medialny
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie public relations (PR), współpracy z mediami w agencji PR lub marketingu interaktywnego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość j. angielskiego na poziomie A2
    • dobra znajomość ustawy prawo prasowe, o dostępie do informacji publicznej
    • znajomość zasad funkcjonowania mediów (telewizja, radio, prasa, internet) ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych
    • praktyczne doświadczenie w prowadzeniu profili na FB i Twitter
    • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
wymagania dodatkowe
  • studia podyplomowe - Marketing Internetowy
  • doświadczenie w pracy z platformami do monitoringu prasy
  • 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji rządowej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty