Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. Realizacji i Monitoringu Programów w Departamencie Polityki Senioralnej

Starszy specjalista w Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. Realizacji i Monitoringu Programów w Departamencie Polityki Senioralnej

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3510 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162781
  • Data ukazania się ogłoszenia: 03 września 2014 r.

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw rozliczenia i monitoringu Programu ASOS oraz realizacji projektów
  • w Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. Realizacji i Monitoringu Programów w Departamencie Polityki Senioralnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Bracka 4, 00-502 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • odpowiedzialność za realizację otwartego konkursu ofert programu ASOS, rozliczanie dotacji z wykonawcami prac zleconych oraz współpraca z właściwymi służbami prawno-finansowymi w zakresie właściwym dla Departamentu,
  • nadzorowanie obsługi formalnej i finansowej dotacji dla organizacji pozarządowych realizowanych w ramach Rządowego Programu na rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata 2014-2020 (Program ASOS),
  • monitorowanie realizacji konkursu dla beneficjentów w ramach Programu ASOS, w tym przygotowywanie cyklicznych raportów i opracowań nt. Programu,
  • współpraca przy monitoringu projektów Programu ASOS,
  • wspieranie merytoryczne projektów zainicjowanych przez Departament w obszarze polityki senioralnej oraz realizacji badań,
  • współpraca z Najwyższą Izbą Kontroli, Biurem Kontroli oraz audytem wewnętrznym, Biurem Budżetu i Finansów w zakresie właściwym dla Departamentu,
  • promowanie, upowszechnianie i propagowanie problematyki seniorów, współpracy wewnątrz i międzypokoleniowej oraz aktywnego i zdrowego starzenia się poprzez prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych wspierających budowanie pozytywnego wizerunku seniorów oraz zmiany postaw wobec aktywnego i zdrowego starzenia się, w tym współpraca przy organizacji wydarzeń na rzecz osób starszych,
  • udział w przedsięwzięciach i wydarzeniach związanych z tematyką senioralną (w tym realizowane za granicą), współpracy wewnątrz i międzypokoleniowej oraz aktywnego i zdrowego starzenia się seniorów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek przy ul. Brackiej 4 jest niedostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego , w tym 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • ­komunikatywna znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1,
    • znajomość ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
    • znajomość problematyki integracji społecznej w krajach UE;
    • wiedza z zakresu ogólnej problematyki społeczno-ekonomicznej oraz znajomość wzajemnych relacji;
    • znajomość polityki społecznej w zakresie osób starszych (w tym doświadczenia krajów UE),
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość KPA,
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • umiejętność obsługi oprogramowania: MS OFFICE.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty