Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Wydziale Programowania Pomocy Zagranicznej w Departamencie Programów Pomocowych

Starszy specjalista w Wydziale Programowania Pomocy Zagranicznej w Departamencie Programów Pomocowych

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3259 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 169759
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 maja 2015 r.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • w Wydziale Programowania Pomocy Zagranicznej w Departamencie Programów Pomocowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Wspólna 2/4.

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

  • Warszawa, ul. Wspólna 2/4.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzorowanie wdrażania Pomocy Technicznej (PT) oraz Funduszu Współpracy Dwustronnej na poziomie krajowym (FWD) dla Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF) m.in. planowanie środków budżetowych, przygotowywanie i weryfikacja wniosków o płatność, sprawozdań z realizacji,
  • weryfikacja i analiza wniosków o zapotrzebowanie na środki; przeprowadzanie kontroli,
  • pełnienie roli beneficjenta Pomocy Technicznej w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW), w tym przygotowywanie wniosków o płatność, sprawozdań okresowych, rocznych oraz rocznych planów wydatków,
  • planowanie w budżecie państwa środków na realizację PT i FWD MF EOG i NMF oraz PT SPPW. Koordynacja zapewnienia w budżecie państwa środków na prefinansowanie i współfinansowanie projektów realizowanych w ramach PT SPPW oraz PT i FWD MF EOG i NMF dla instytucji zaangażowanych w realizację programów,
  • opracowywanie procedur postępowania/ ścieżek audytu oraz ich modyfikacji w ramach PT i FWD MF EOG i NMF w celu ich prawidłowej realizacji,
  • koordynowanie procesu przygotowania przez Operatorów Programów MF EOG i NMF Opisów systemu zarządzania i kontroli oraz Podręczników Procedur,
  • uczestnictwo w przygotowywaniu wkładów do programów operacyjnych funduszy strukturalnych w zakresie systemu monitorowania oraz dokumentów i procedur dla innych programów pomocy zagranicznej w celu opracowywania dokumentów programowych oraz wymiany doświadczeń z zakresu wdrażania programów pomocowych w celu skutecznej realizacji programów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – liczne kontakty telefoniczne, mailowe, osobiste z przedstawicielami krajowymi oraz zagranicznymi w ramach realizacji funduszy norweskich i EOG oraz funduszy szwajcarskich, w tym w języku angielskim,
    – prowadzenie kontroli u beneficjentów poza siedzibą ministerstwa,
    – praca z bazami danych/programami specjalistycznymi (praca przy komputerze w środowisku bazodanowym oraz MS Office).
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
    – winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane, do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
    – ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner,
    – sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą platformy przyschodowej.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania/wdrażania pomocy zagranicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
    • znajomość zagadnień związanych z MF EOG i NMF oraz SPPW,
    • znajomość prawa finansów publicznych i procedur budżetowych,
    • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
    • umiejętności analityczne,
    • rzetelności terminowość,
    • umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows),
    • skuteczna komunikacja,
    • umiejętność współpracy,
    • samodzielność i inicjatywa,
    • zorientowanie na osiąganie celów.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty