Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Komenda Główna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2643 dni temu
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 7490

Warunki pracy

Warunki dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- budynek wyposażony w windę towarową, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • udział w prowadzeniu spraw organizacyjno-etatowych w biurze oraz w sporządzaniu projektów wniosków dot. zmian personalno-osobowych, w tym awansowania na wyższy stopień policyjny oraz o nadanie medali i odznaczeń,
  • koordynowanie zadań związanych z realizacją naborów kandydatów na stanowiska cywilne w biurze oraz przenoszenia funkcjonariuszy do dalszej służby w biurze,
  • koordynowanie i realizowanie w biurze zadań związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
  • koordynowanie i realizowanie zadań związanych z opracowywaniem, prowadzeniem i cykliczną aktualizacją rejestru systemów i usług teleinformatycznych administrowanych i utrzymywanych przez BŁiI KGP,
  • realizowanie w biurze zadań z obszarów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz medycyny pracy w tym m. in. sporządzanie projektów wniosków dot. badań lekarskich funkcjonariuszy i pracowników BŁiI KGP, realizowanie zadań związanych z oceną warunków służby policjantów, pracą w komisji powoływanej w związku z przyznawaniem dodatkowych urlopów policjantom, sporządzaniem opisów warunków służby,
  • koordynowanie sporządzania opisów stanowisk pracy, kart opisów stanowisk oraz zakresów obowiązków pracowników i policjantów w BŁiI KGP, opinii służbowych policjantów BŁiI KGP zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz koordynowanie w biurze zadań związanych z wydawaniem oraz aktualizacją poświadczeń bezpieczeństwa policjantom i pracownikom biura,
  • zbieranie materiałów z wydziałów biura, weryfikowanie ich, redagowanie i uzupełnianie informacji znajdujących się na stronie internetowej biura, w Portalu Wewnętrznym KGP oraz w Quickr,
  • uczestniczenie w pracach zespołu wewnętrznego wartościującego stanowiska pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku administracja i/lub zarządzanie kadrami,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • przeszkolenie z zakresu przepisów i tematyki związanej z dostępem do informacji publicznych potwierdzone udokumentowanym udziałem w seminarium/forum/warsztatach/szkoleniu etc.,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność interpretacji przepisów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność syntezy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy Kodeks pracy,
  • komunikatywność,
  • kreatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty