Podobne oferty pracy

Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 11725

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Zakres zadań

  • Zarządzanie korespondencją, prowadzenie ewidencji pism przychodzących i wychodzących;
  • Uczestnictwo w realizacji zamówień klientów: przygotowywanie umów, rejestrowanie zamówień, prowadzenie elektronicznego rejestru zgłoszeń i przekazywanie dokumentów;
  • Prowadzenie spraw kadrowych na poziomie Laboratorium, takich jak ewidencja czasu pracy, plany urlopów, delegacje;
  • Prowadzenie spraw zakupów i spraw inwentarzowych Laboratorium;
  • Przygotowywanie zestawień planów, sprawozdań, raportów;
  • Przygotowywanie projektów pism, przekazywanie komunikatów i ustaleń organizacyjnych pracownikom Laboratorium;
  • Prowadzenie terminarza spotkań i nadzór nad jego realizacją;
  • Przygotowywanie i obsługa zebrań, spotkań i seminariów organizowanych przez Laboratorium;

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy biurowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pisanie pism, rozumienie tekstów fachowych oraz wypowiadanie się na tematy związane z wykonywaną pracą
  • Znajomość podstaw ustaw: „Prawo o miarach”, kpa i o służbie cywilnej
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończenie kursu w prowadzeniu sekretariatu
  • Umiejętność obsługi bazy danych Access

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...

Podaj adres e-mail i przejdź dalej

- Wymagane pola

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl