Asystent/ka ds. eksportu i handlu międzynarodowego z językiem angielskim i rosyjskim
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: SPRZ-ZACH/090916
„Pomagamy ludziom i organizacjom na całym świecie odzyskać czas na rzeczy na ważne. Naszą misję realizujemy poprzez kompleksowe partnerskie rozwiązania handlowe, marketingowe i logistyczne w obszarze FMCG.”
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie:
- Obsługa klientów w całym procesie handlowym
- Przygotowywanie ofert handlowych i pełnej dokumentacji po-sprzedażowej
- Utrzymywanie kontaktów biznesowych z nowymi i obecnymi klientami firmy
- Bieżąca pomoc pracownikom działu eksportu w realizacji celów sprzedażowych
- Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy
- Współpraca z innymi działami firmy
- Dbanie o prawidłową komunikację między firmą a klientem
- Wysyłanie korespondencji mailowej i zwykłej
Nasze oczekiwania:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie - warunek konieczny
- Znajomość języka rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie - warunek konieczny
- Znajomość każdego innego języka obcego - mile widziana
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Mile widziana znajomość branży FMCG
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (zwłaszcza programu Excel)
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Samodzielność oraz odpowiedzialność za wykonywaną pracę
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie miesięczne: 2000 - 2500 brutto
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego przy budowaniu globalnego eksportu
- Pracę w ciekawym, profesjonalnym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu