Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta międzynarodowego i globalnego lidera, z główną siedzibą we Francji, w dziedzinie konstruowania rurociągów przemysłowych oraz dostawy rozwiązań technologicznych i technicznych, urządzeń i instalacji procesowych w branżach kosmetycznej, farmaceutycznej, spożywczej, chemicznej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie dokumentacji do projektów zagranicznych zgodnie w wymaganiami Prawa Pracy oraz prawem międzynarodowym (na terenie Francji oraz w innych krajach)
• Pomoc przy organizacji wyjazdu pracowników do Francji i innych krajów
• Pomoc w rekrutacji pracowników wyjeżdżających za granicę
• Tłumaczenia francusko-polskie i angielsko-polskie oraz organizacja tłumaczeń
• Przygotowywanie i dystrybucja dokumentacji administracyjnej
• Wsparcie w organizacji firmowych imprez okolicznościowych
Nasze wymagania:
Wykształcenie : ukończone studia wyższe lub w trakcie studiów
• Dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny) i angielskiego
• Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy administracyjnej
• Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
• Znajomość Prawa Pracy
• Samodzielność, inicjatywa, kreatywność
• Bardzo dobra organizacja własnej pracy, odpowiedzialność
• Dobra komunikacja z ludźmi
Oferujemy:
• Umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Pracę w międzynarodowych środowisku i bardzo przyjaznej atmosferze