Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Główny specjalista w Departamencie Turystyki

Główny specjalista w Departamencie Turystyki

Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3379 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 166337
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 stycznia 2015 r.

Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw rozwoju infrastruktury turystycznej
  • w Departamencie Turystyki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Sportu i Turystyki
    Ul. Senatorska 14
    00-082 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Ministerstwo Sportu i Turystyki
    Ul. Senatorska 12
    00-082 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem turystycznym kraju ze szczególnym uwzględnieniem szlaków turystycznych w celu zrównoważonego rozwoju zaplecza w obszarze turystyki;
  • Programowanie i prowadzenie spraw związanych z poprawą bezpieczeństwa turystów, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży w celu tworzenia warunków wzrostu konkurencyjności polskiej oferty turystycznej;
  • Współpraca z organizacjami partnerów społecznych oraz instytucjami dialogu społecznego sektora turystyki w celu współrealizacji inicjatyw regionalnych i ogólnopolskich w obszarze turystyki oraz wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie rozwoju turystyki;
  • Przygotowywanie informacji o rozwiązaniach systemowych w zakresie polityki turystycznej w celu poprawy efektywności działań podejmowanych na rzecz rozwoju turystyki;
  • Przygotowywanie informacji o bieżących i zamierzonych działaniach Departamentu w zakresie polityki turystycznej w celu upowszechniania podstawowych kierunków rozwoju turystyki na szczeblu centralnym;
  • Sprawy związane ze zlecaniem zadań podmiotom zewnętrznym zgodnie z procedurami w celu realizacji zadań w zakresie: negocjowania i przygotowywania umów, nadzorowania i rozliczenia merytorycznego zadań, występowania z wnioskami dot. oceny realizacji i zakończenia zadań do kierownictwa Departamentu, uczestnictwa w komisjach odbioru zadań zleconych przez pracowników Departamentu;
  • Prowadzenie spraw wynikających z realizacji dokumentów programowych i planów dotyczących rozwoju turystyki w celu monitorowania ich wdrażania na poziomie regionalnym i ogólnopolskim;
  • Opiniowanie aktów normatywnych i projektów dokumentów problemowo związanych z zakresem stanowiska pracy w celu stworzenia korzystnych warunków dla zrównoważonego rozwoju turystyki.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca samodzielna, wykonywana na terenie Ministerstwa w godzinach pracy Ministerstwa oraz poza Ministerstwem (np. wyjazdy służbowe). Realizacja obowiązków służbowych na stanowisku będzie wymagała systematycznej współpracy z pracownikami komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz kontaktów z klientami zewnętrznymi. W związku z tym, w zależności od potrzeb, praca będzie wymagać okresowego przemieszczania się na terenie całego Ministerstwa i poza nim.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, spełniającym wymagania dla pomieszczeń stałej pracy. W zakresie obowiązków służbowych pracownika występuje obsługa stanowiska komputerowego, faksu, skanera i innych urządzeń biurowych – w pomieszczeniu macierzystym pracy. Praca na tym stanowisku w zdecydowanej części jest pracą przy monitorze z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi informatycznych. Warunki architektoniczno-budowlane i techniczne budynków, w tym pomieszczeń pracy, pomieszczeń ogólnodostępnych i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych: jeden z dwóch budynków użytkowanych przez Ministerstwo posiada windę osobową do transportu pionowego, natomiast drugi – nie posiada. Oba budynki nie posiadają podjazdów dla osób niepełnosprawnych a na wyposażeniu znajdują się dwa urządzenia umożliwiające transport wózków inwalidzkich po schodach. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Niektóre pomieszczenia pracy wyposażone są w instalację klimatyzacyjną. Pozostałe w wentylację grawitacyjną i naturalną.
    Inne
    brak

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze turystyki.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2,
    • znajomość specyfiki rynku turystycznego,
    • znajomość strategicznych dokumentów dotyczących turystyki,
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
wymagania dodatkowe
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej,
  • wykształcenie wyższe i/lub studia podyplomowe z obszaru gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska lub turystyki,
  • kursy lub szkolenia z zakresu stosowania ustawy prawo zamówień publicznych,
  • kursy lub szkolenia z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
  • komunikatywność,
  • umiejętność formułowania syntetycznych opinii i informacji.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty