- Ogłoszenie nr: 166337
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 stycznia 2015 r.
Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw rozwoju infrastruktury turystycznej
- w Departamencie Turystyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Sportu i Turystyki
Ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Ministerstwo Sportu i Turystyki
Ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem turystycznym kraju ze szczególnym uwzględnieniem szlaków turystycznych w celu zrównoważonego rozwoju zaplecza w obszarze turystyki;
- Programowanie i prowadzenie spraw związanych z poprawą bezpieczeństwa turystów, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży w celu tworzenia warunków wzrostu konkurencyjności polskiej oferty turystycznej;
- Współpraca z organizacjami partnerów społecznych oraz instytucjami dialogu społecznego sektora turystyki w celu współrealizacji inicjatyw regionalnych i ogólnopolskich w obszarze turystyki oraz wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie rozwoju turystyki;
- Przygotowywanie informacji o rozwiązaniach systemowych w zakresie polityki turystycznej w celu poprawy efektywności działań podejmowanych na rzecz rozwoju turystyki;
- Przygotowywanie informacji o bieżących i zamierzonych działaniach Departamentu w zakresie polityki turystycznej w celu upowszechniania podstawowych kierunków rozwoju turystyki na szczeblu centralnym;
- Sprawy związane ze zlecaniem zadań podmiotom zewnętrznym zgodnie z procedurami w celu realizacji zadań w zakresie: negocjowania i przygotowywania umów, nadzorowania i rozliczenia merytorycznego zadań, występowania z wnioskami dot. oceny realizacji i zakończenia zadań do kierownictwa Departamentu, uczestnictwa w komisjach odbioru zadań zleconych przez pracowników Departamentu;
- Prowadzenie spraw wynikających z realizacji dokumentów programowych i planów dotyczących rozwoju turystyki w celu monitorowania ich wdrażania na poziomie regionalnym i ogólnopolskim;
- Opiniowanie aktów normatywnych i projektów dokumentów problemowo związanych z zakresem stanowiska pracy w celu stworzenia korzystnych warunków dla zrównoważonego rozwoju turystyki.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca samodzielna, wykonywana na terenie Ministerstwa w godzinach pracy Ministerstwa oraz poza Ministerstwem (np. wyjazdy służbowe). Realizacja obowiązków służbowych na stanowisku będzie wymagała systematycznej współpracy z pracownikami komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz kontaktów z klientami zewnętrznymi. W związku z tym, w zależności od potrzeb, praca będzie wymagać okresowego przemieszczania się na terenie całego Ministerstwa i poza nim.
Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, spełniającym wymagania dla pomieszczeń stałej pracy. W zakresie obowiązków służbowych pracownika występuje obsługa stanowiska komputerowego, faksu, skanera i innych urządzeń biurowych – w pomieszczeniu macierzystym pracy. Praca na tym stanowisku w zdecydowanej części jest pracą przy monitorze z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi informatycznych. Warunki architektoniczno-budowlane i techniczne budynków, w tym pomieszczeń pracy, pomieszczeń ogólnodostępnych i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych: jeden z dwóch budynków użytkowanych przez Ministerstwo posiada windę osobową do transportu pionowego, natomiast drugi – nie posiada. Oba budynki nie posiadają podjazdów dla osób niepełnosprawnych a na wyposażeniu znajdują się dwa urządzenia umożliwiające transport wózków inwalidzkich po schodach. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Niektóre pomieszczenia pracy wyposażone są w instalację klimatyzacyjną. Pozostałe w wentylację grawitacyjną i naturalną.
Inne
brak
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze turystyki.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2,
- znajomość specyfiki rynku turystycznego,
- znajomość strategicznych dokumentów dotyczących turystyki,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej,
- wykształcenie wyższe i/lub studia podyplomowe z obszaru gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska lub turystyki,
- kursy lub szkolenia z zakresu stosowania ustawy prawo zamówień publicznych,
- kursy lub szkolenia z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- komunikatywność,
- umiejętność formułowania syntetycznych opinii i informacji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów