- Ogłoszenie nr: 168841
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 kwietnia 2015 r.
Izba Skarbowa w Warszawie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- kontroler rozliczeń
- do spraw naliczania płac
- w Samodzielnym Referacie Płac
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 4
Adres urzędu
- ul. Felińskiego 2B
01-513 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Izba Skarbowa w Warszawie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- naliczanie i ewidencjonowanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i innych świadczeń dla pracowników oraz sporządzanie listy płac w celu dokonania wypłat w prawidłowej wysokości
- naliczanie i rozliczanie składek składek ZUS w celu prawidłowego przekazania dokumentów rozliczeniowych do ZUS i zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych w celu dokonania prawidłowych potrąceń z wynagrodzeń
- sporządzanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń do celów emerytalnych, rentowych (RP-7) i innych zaświadczeń o zarobkach celem przedłożenia innym organom
- sporządzanie we współpracy z innymi pracownikami sprawozdań i informacji w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji o wynagrodzeniach
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego. Praca samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji.
Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Stanowisko pracy spełnia warunki techniczne do zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie naliczania płac
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, systemu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy
- zdolność realizacji pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- umiejętność analitycznego myślenia
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- przeszkolenie w zakresie obsługi programu Płatnik, systemów bankowości elektronicznej
- 1 rok doświadczenia zawodowego w skarbowości
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów