młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
18 godz.
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
Kancelaria Mikuccy Spółka Partnerska Radców Prawnych oferuje pomoc prawną dla przedsiębiorców oraz osób fizycznych. Kancelaria świadczy usługi m.in. dla przedsiębiorców z branż: ubezpieczeniowej, budowlanej, transportowej i meblarskiej.
Partnerami Kancelarii są prawnicy: radcowie prawni i syndycy. Kancelaria zatrudnia również prawników: aplikantów radcowskich oraz adwokackich.
Siedziba Kancelarii znajduje się w zabytkowej kamienicy „Atlasy" przy ulicy Narutowicza 45 lok. 4 w Łodzi – w bezpośrednim sąsiedztwie Sądu Okręgowego i Apelacyjnego w Łodzi. Kancelaria posiada również biuro we Wrocławiu przy ul. Lelewela 15 lok. 27.
Sekretarz Kancelarii
Miejsce pracy: Łódź
Wymagania
wysoka kultura osobista i poprawne posługiwanie się językiem polskim;
umiejętności: współpracy z innymi ludźmi i wspólnego wykonywania powierzonych zadań;
pracowitość i samodzielność w działaniu oraz zdolność szybkiego rozwiązywania pojawiających się problemów;
obsługa aplikacji i urządzeń biurowych;
dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:30;
Oferujemy
pracę w młodym, dynamicznym zespole prawników;
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Do wykonywania obowiązków szkolimy we własnym zakresie.
Do zakresu obowiązków należy m.in.:
kontakt z Klientem i instytucjami;
obsługa korespondencji;
prowadzenie kalendarza i rozliczeń;
fakturowanie;
sporządzanie projektów prostych pism;
UWAGA: prosimy o zamieszczenie zdjęcia w CV.
Szukamy jedynie osób zdecydowanych na wiele lat związać swą działalność zawodową z kancelarią, które posiadają miejsce zamieszkania w Łodzi.
Oferta nie jest skierowana do: prawników i aplikantów.
Wynagrodzenie
Od 2000 do 2500 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
18 godz.
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...