Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Sekretarz w Wydziale Informacji i Promocji w Departamencie Funduszy Europejskich

Sekretarz w Wydziale Informacji i Promocji w Departamencie Funduszy Europejskich

Ministerstwo Energii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2915 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 180383
  • Data ukazania się ogłoszenia: 26 kwietnia 2016 r.

Ministerstwo Energii w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • sekretarz
  • do spraw organizacyjnych
  • w Wydziale Informacji i Promocji w Departamencie Funduszy Europejskich

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Energii
    Pl. Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kompletowanie i przedkładanie do podpisu dokumentów i korespondencji oraz prowadzenie ewidencji, w tym elektronicznej, pism wpływających i wychodzących z departamentu w ramach POIiŚ, a także sporządzanie standardowych pism
  • dokonywanie połączeń telefonicznych, w tym w języku angielskim, obsługa innych urządzeń biurowych
  • prowadzenie spraw związanych z podróżami służbowymi dyrekcji i pracowników departamentu
  • prowadzenie spraw związanych z ochroną informacji niejawnych oraz prowadzenie rejestru pism zastrzeżonych w ramach POIiŚ
  • przygotowywanie i obsługa od strony organizacyjnej spotkań z interesantami i gośćmi oraz koordynowanie rezerwacji sal konferencyjnych
  • prowadzenie spraw związanych z rejestrowaniem obecności pracowników oraz przygotowywanie planów urlopów pracowników i dyrekcji departamentu
  • prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem ciągłości zaopatrzenia departamentu w niezbędne materiały gospodarcze i biurowe
  • prowadzenie zbioru regulacji wewnętrznych ME oraz biblioteki departamentu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa przy komputerze. Obsługa klientów zewnętrznych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • • praca w budynku przy ul. Żurawiej 4a, przy ulicy miejsca postojowe miejskie; wejście do budynku z poziomu chodnika (bez schodów i progów), przez dwoje drzwi dwuskrzydłowych, symetrycznych o szer. skrzydła 85 cm; przed wejściem sygnalizacja przywoławcza
    • miejsce pracy: III piętro, w budynku 2 windy o szer. drzwi wejściowych 80 cm oraz schody klatki schodowej z poręczami, klatka schodowa oddzielona od korytarzy biurowych drzwiami dwuskrzydłowymi, niesymetrycznymi o szer. skrzydła głównego (nieblokowanego) 85 cm; drzwi wejściowe do pokoi biurowych i toalet – szer. 90 cm, brak progów
    • toalety nie w pełni przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; drzwi wewnętrzne w toaletach – szer. – 80 cm

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
    • umiejętność sporządzania notatek oraz standardowych pism
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
    • umiejętność obsługi komputera – MS Office, poczta elektroniczna, Internet
    • umiejętność obsługi innych urządzeń biurowych
    • wysoka kultura osobista
    • komunikatywność
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z obsługą sekretarską lub organizacyjną
  • umiejętność obsługi systemu do elektronicznego obiegu dokumentów
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty