Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego w Zespole Wsparcia

Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego w Zespole Wsparcia

Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3518 dni temu

Działalność Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A. polega na wspieraniu powstawania i współfinansowaniu działalności funduszy venture capital, które inwestują w małe i średnie przedsiębiorstwa polskie. Działalność statutowa KFK S.A. jest finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

 

Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. z siedzibą w Warszawie (Spółka, KFK S.A.)
poszukuje kandydatów
na stanowisko


Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego w Zespole Wsparcia

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:

  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej prac organów ustawowych Spółki,
  • organizację obiegu dokumentów oraz wdrożenie zasad zarządzania zasobami archiwalnymi wytwarzanymi przez KFK S.A.,
  • planowanie i realizację zakupu towarów i usług niezbędnych dla funkcjonowania Spółki, w tym w związku z prowadzonymi przez Spółkę projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej oraz Szwajcarii (m. in. przygotowywanie specyfikacji zamówień, szacowanie wartości zamówienia, pozyskiwanie informacji o cenach towarów i usług oraz potencjalnych dostawcach, zbieranie ofert, ewidencja zakupów, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z zakupami, weryfikacja prawidłowości zrealizowanych dostaw towarów lub wykonanych usług),
  • prowadzenie rozliczeń z dostawcami oraz ewidencji i sprawozdawczości w zakresie udzielanych zamówień oraz zrealizowanych zakupów towarów i usług,
  • współpraca z innymi osobami zatrudnionymi w Zespole Wsparcia oraz w pozostałych Działach Spółki w zakresie organizacji zakupów niezbędnych dla funkcjonowania Spółki, prowadzenia dokumentacji prac organów ustawowych Spółki, organizacji obiegu dokumentów oraz zasobów archiwalnych wytwarzanych w KFK S.A., ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji przebiegu projektów realizowanych przez KFK S.A. ze środków Unii Europejskiej oraz Szwajcarii, w tym dokumentacji i raportowania zakupów towarów i usług.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe I stopnia (licencjat),
  • bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy w zespole oraz utrzymywania efektywnej komunikacji z podmiotami zewnętrznymi,
  • wysoka kultura osobista,
  • co najmniej dobra praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • pakiet medyczny,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • przyjazną atmosferę pracy.

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. (zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)."
 

Podobne oferty