Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego

Specjalista w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3524 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162505
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 sierpnia 2014 r.

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw obsługi Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji
  • w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • formalna i merytoryczna analiza oraz weryfikacja projektów dokumentów rządowych w odniesieniu co do zasadności skierowania ich do rozpatrzenia przez Komitet Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (KRMC);
  • sporządzanie ramowego tekstu wystąpień na posiedzenia Komitetu dla Przewodniczącego Komitetu i Sekretarza Komitetu, w tym opis ścieżki legislacyjnej projektów dokumentów wniesionych pod obrady Komitetu, opis projektów, formalna ocena zgłoszonych uwag do projektów dokumentów;
  • przygotowanie ustaleń z posiedzeń Komitetu przekazywanych członkom Komitetu, protokołów z posiedzeń Komitetu oraz sprawozdań z działalności Komitetu;
  • współpraca w ramach rządowego procesu legislacyjnego z Komitetem do spraw Europejskich (MSZ) oraz Stałym Komitetem Rady Ministrów (KPRM),
  • przygotowywanie korespondencji Przewodniczącego oraz Sekretarza KRMC w związku pracami Komitetu;
  • organizowanie posiedzeń Komitetu, w tym opracowanie porządków obrad oraz prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno – techniczną i merytoryczną zespołów zadaniowych działających w ramach Komitetu;
  • administrowanie portalem KRMC, w tym publikowanie porządków obrad, informacji o podjętych ustaleniach, protokołów z obrad, materiałów na posiedzenia Komitetu (dokumentów legislacyjnych oraz pozalegislacyjnych, zgłoszonych uwag) oraz nadawanie i weryfikacja uprawnień użytkownikom portalu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie humanistyczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość Konstytucji RP,
    • znajomość zarządzenia nr 37 Prezesa rady Ministrów z dnia 30 maja 2012 r. w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji,
    • znajomość zagadnień rządowego procesu legislacyjnego, w szczególności Regulaminu prac Rady Ministrów,
    • znajomość zagadnień z obszaru informatyzacji państwa,
    • znajomość procedur administracyjnych, w tym znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
    • umiejętność skutecznego komunikowania się, w szczególności w formie pisemnej,
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • umiejętność współpracy w zespole,
    • zdolność analizy i syntezy informacji.
wymagania dodatkowe
  • doświadczenie zawodowe w organizacji spotkań, konferencji, itp.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty