Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Koordynacji Kontroli Zewnętrznych oraz Skarg i Wniosków Biura Audytu i Kontroli Wewnętrznej

Specjalista w Wydziale Koordynacji Kontroli Zewnętrznych oraz Skarg i Wniosków Biura Audytu i Kontroli Wewnętrznej

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3210 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 170825
  • Data ukazania się ogłoszenia: 30 czerwca 2015 r.

Ministerstwo Finansów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw koordynacji kontroli zewnętrznych oraz skarg i wniosków
  • w Wydziale Koordynacji Kontroli Zewnętrznych oraz Skarg i Wniosków Biura Audytu i Kontroli Wewnętrznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Finansów
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współpraca z zewnętrznymi organami kontrolnymi upoważnionymi do prowadzenia kontroli w ministerstwie, w tym koordynacja przekazywania odpowiedzi na zapytania kontrolerów udzielanych przez komórki organizacyjne ministerstwa,
  • monitorowanie wdrażania przez komórki organizacyjne ministerstwa wniosków pokontrolnych oraz sporządzanie projektów sprawozdań dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z realizacji wniosków pokontrolnych Najwyższej Izby Kontroli,
  • prowadzenie ewidencji kontroli przeprowadzanych przez NIK i inne organy, gromadzenie informacji o wynikach kontroli, wystąpień pokontrolnych, przyjmowanie protokołów i nadawanie im biegu, przygotowywanie i udostępnianie materiałów organom kontrolnym, przygotowywanie projektów upoważnień Ministra Finansów do podpisywania wystąpień pokontrolnych NIK lub zgłoszenia umotywowanych zastrzeżeń,
  • sporządzanie analiz prawidłowości i terminowości wykonania zaleceń pokontrolnych na podstawie informacji otrzymanych od kontrolowanych lub ustaleń z kontroli sprawdzających,
  • koordynowanie sporządzania informacji dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z działalności kontrolnej Ministra Finansów,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ministerstwa na etapie opracowywania projektów planów kontroli prowadzonych na podstawie ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz monitorowanie realizacji tych planów, wzmacnianie kompetencji komórek kontroli poprzez doskonalenie standardów i metodyki kontroli,
  • opracowywanie planów i organizacji szkoleń dla pracowników biura i resortu w zakresie właściwości biura; usprawnianie komunikacji oraz wymiany dobrych praktyk, wiedzy i doświadczenia pomiędzy komórkami kontroli w ministerstwie,
  • sporządzanie projektu programu kontroli, przeprowadzanie kontroli, dokumentowanie wyników kontroli, przygotowywanie protokołu z kontroli, projektu wystąpienia pokontrolnego i stosownych do właściwości zawiadomień o dokonaniu naruszenia prawa; wykonywanie obowiązków w zakresie obsługi interesantów i koordynacji skarg i wniosków w MF w okresach nieobecności pracownika ds. skarg i wniosków.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorcy itd.).
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych,
    • znajomość przepisów ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów kontroli,
    • komunikatywność.
wymagania dodatkowe
  • przeszkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej,
  • umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność argumentacji i wnioskowania,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty