Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Programów Pomocowych Biura Logistyki i Pomocy Zagranicznej

Specjalista w Wydziale Programów Pomocowych Biura Logistyki i Pomocy Zagranicznej

Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3005 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 177451
  • Data ukazania się ogłoszenia: 04 lutego 2016 r.

Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw pozyskiwania i wydatkowania środków pomocy zagranicznej
  • w Wydziale Programów Pomocowych Biura Logistyki i Pomocy Zagranicznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    ul. Koszykowa 16
    Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie dokumentacji związanej z pozyskiwaniem i wydatkowaniem środków z programów pomocowych,
  • prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej realizowanych projektów, współfinansowanych ze środków pomocowych,
  • monitorowanie realizacji umów współfinansowanych ze środków pomocowych,
  • przygotowywanie informacji na temat realizacji poszczególnych projektów w ramach funduszy pomocowych,
  • kompleksowe przygotowywanie wniosków o uzyskanie dofinansowania ze środków pomocowych projektów realizowanych przez BLiPZ oraz prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej realizacji tych projektów,
  • przygotowywanie projektów stanowisk i opinii Urzędu do Spraw Cudzoziemców dotyczących funduszy pochodzących ze źródeł pomocy zagranicznej, wykorzystywanych przez resort spraw wewnętrznych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
    - permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Powyższe stanowisko pracy zlokalizowane są w budynku w centrum miasta, w kamienicy o starym typie zabudowy. Do dwóch wejść zewnętrznych do budynku prowadzą schody - brak jest podjazdów.Wewnętrzne korytarze są dostatecznie szerokie.
    Na każde piętro można dostać się klatką schodową lub windą. Toalety dostępne są na każdym piętrze, osobne dla kobiet oraz mężczyzn. Nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach.
    Na wszystkich piętrach w budynku podłoga jest równa, nie śliska, zachowana na jednym poziomie, z pewnymi wyjątkami gdzie przy wejściach do pokoju znajduje się próg.
    Pomieszczenie biurowe przewidziane na miejsce pracy dla wyżej wymienionego stanowiska, jest przestrzenne, zgodnie z przepisami bhp, do dyspozycji zatrudnionego jest ponad 2m2 powierzchni
    podłogi oraz 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia. Drzwi prowadzące do każdego z pokoi są szerokie, otwierane
    standardową klamką. Praca na stanowisku administracyjno - biurowych - to praca umysłowa, biurowa, skierowana głównie
    na używanie komputera, co wymaga intensywnego i długotrwałego wysiłku wzrokowego, oraz długotrwałego skupienia uwagi.
    Z ergonomicznego punktu widzenia jest to praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, co skutkuje dużym obciążeniem statycznym mięśni tułowia i pleców. Wymaga ona niewielkiego wydatkowania energii, gdyż nie angażuje wielu grup mięśniowych. Niezbędna jest dobra sprawność i koordynacja dłoni.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
    • znajomość wytycznych dla projektów realizowanych w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji oraz Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy,
    • umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego EXCEL,
    • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
    • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej.
wymagania dodatkowe
  • 1 rok doświadczenia w pracy w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków programów pomocowych,
  • certyfikat językowy z języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty