- Ogłoszenie nr: 171517
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 lipca 2015 r.
Komenda Rejonowa Policji Warszawa V
- Komendant Rejonowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Zespole Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Żeromskiego 7, 01-887 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy w celu przekazania tych dokumentów, po zatwierdzeniu, pracownikom komendy oraz komórkom wypłacającym świadczenia finansowe
- ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowanie informacji w tych sprawach w celu ich przekazania właściwym komórkom organizacyjnym KSP
- prowadzenie ewidencji absencji chorobowej, urlopów wypoczynkowych i dodatkowych pracowników Policji oraz funkcjonariuszy pionu wspomagającego, a także kadry kierowniczej średniego szczebla
- sporządzanie comiesięcznych wykazów o stanie zatrudnienia pracowników w celu ich przekazania właściwym komórkom organizacyjnym KSP
- dokonywanie rozpoznawania i analizowanie potrzeb szkoleniowych poszczególnych komórek organizacyjnych w celu sporządzenia zapotrzebowania do jednostki nadrzędnej oraz informowania o terminie i miejscu realizacji szkolenia właściwych kierowników jednostki i komórek organizacyjnych KRP V oraz funkcjonariuszy/pracowników skierowanych na szkolenie
- wykonywanie zadań lokalnego organizatora doskonalenia zawodowego w zakresie realizowanego w miejscu pełnienia służby/pracy w celu prawidłowego realizowania wytycznych wynikających z przepisów w tym zakresie
- odpowiedzialność za merytoryczne przygotowywanie testów sprawności fizycznej oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych corocznie testów w celu realizacji zadań w tym zakresie
- organizowanie staży z urzędu pracy poprzez sporządzenie wnioskó o zorganizowanie staży, koordynowanie przebiegu staży w zakresie opieki nad stażystami, ewidencjonowanie czasu odbywania staży, przygotowywanie opinii po zakończonym stażu a także opiniowanie wniosków w sprawie umożliwienia odbycia praktyk studenckich
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz., budynek posiada podjazd dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, budynek wewnątrz nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy)
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej
- umiejętność analizowania i wnioskowania
- znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania (prawo pracy, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o policji oraz przepisy wykonawcze)
- 3 lata doświadczenia zawodowego
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja)
- umiejętność komunikacji i dobrej organizacji pracy własnej
- dobra znajomość obsługi programów komputerowych
- doświadczenie w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów