Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 11098
Warunki pracy
praca biurowa w siedzibie urzędu, udziały w szkoleniach i spotkaniach służbowychZakres zadań
- 1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych Regionalnego Zarządu zgodnie z zakładowym planem kont i przepisami prawa,
- 2. Porządkowanie, numerowanie, dekretowanie dokumentów i księgowanie wyciągów bankowych z rachunku wydatków budżetowych, w tym również wydatków krajowych na realizowane projekty współfinansowane za środków UE oraz uzgadnianie salda konta z wyciągiem bankowym,
- 3. Okresowe weryfikowanie zapisów księgowych konta „130- Wydatki budżetowe” z właściwymi komórkami merytorycznymi w szczególności w zakresie: wynagrodzeń, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, robót budowlano – montażowych (remontów, eksploatacji) i dokumentacji a także wydatków na realizacje projektów współfinansowanych ze środków UE i wydatków z rezerw celowych poprzez co miesięczne przesyłanie danych w wersji elektronicznej,
- 4. Okresowe weryfikowanie zapisów księgowych konta 150 – wydatki na infrastrukturę dróg wodnych z Zespołem Realizacji Inwestycji oraz Stanowiskiem Pracy ds. Żeglugi,
- 5. Analizowanie poprawności zapisów księgowych na kontach (223, 225-1, 229, 230) oraz współpracowanie i uzgadnianie występujących sald z Wydziałem Finansowym,
- 6. Poprawne i terminowe sporządzanie sprawozdania: RB-28, kwartalne informacje z wykonania planu wydatków oraz uczestniczenie w sporządzaniu pozostałych sprawozdań z zakresu pracy Wydziału,
- 7. Obsługa elektronicznego systemu do obsługi budżetu państwa „Trezor” w zakresie modułu „Sprawozdawczość budżetowa” w części sprawozdań sporządzanych w Wydziale Księgowości (Rb-28),
- 8. Informowanie pracowników służby finansowo - księgowej w terenowych komórkach organizacyjnych o występujących nieprawidłowościach w szczególności dotyczących ich wydatków oraz rozrachunków z ich dostawcami i pracownikami
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii, rachunkowości budżetowej i finansowej- * biegła znajomość obsługi komputera: MS Office, Excel
- * umiejętności: znajomość procedur administracyjnych, znajomość ustawy budżetowej, zdolność logicznego myślenia, łatwość wykonywania pracy pod presją czasu, samodzielność,
- * obowiązkowość, skrupulatność, terminowość, dobra organizacja pracy, umiejętne zarządzanie czasem;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- a) znajomość ustawy o Rachunkowości i Finansach Publicznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- b) znajomość obsługi systemu do obsługi budżetu państwa –TREZOR.